Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at lave hjemmesider i

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg har besluttet mig for at jeg vil bruge tid på at begynde at lære mig selv at lave hjemmesider

Jeg har fundet noget litteratur til at hjælpe mig igang med de første spæde skridt, men jeg ved ikke hvilket program som er godt at bruge. Jeg bruger en mac og søger et program som er let at forstå og helst ret billigt da jeg er en fattig studerende. 

På forhånd tak 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:14

er det et rent kode produkt som du ønsker eller skal det være wysiwyg er det php eller hvad vil du programmer.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså her er et væld af programmer :)

Dreamweaver, Coda, Jetbrains, Aptana webstudio & netbeans. Det ihvertfald lige dem jeg kan komme på lige nu :)

ohh btw! hvis du begynder at tænke "F*CK HVOR ER MIN KODE RODET!"  så er hjælpen på vej Freeformatter ftw!

http://www.freeformatter.com/html-formatter.html

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

Hvis du vil kode det hele selv vil jeg anbefalde HTML,CSS,JavaScript, PHP&MySQL i den order. Som kode-editor bruger jeg selv TextMate hvilket er super lækkert, selvom det koster lidt.

Hvis du ikke vil kode det selv, så kender jeg kun DreamWeaver, men det koster vidst en del så vidt jeg husker.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:38

Jeg kan klart anbefale Coda til Mac!