CloudSprout er den nemmeste og hurtigste måde, at lave professionelle website og shops på.
Så længe de sites du laver, hver for sig ikke bruger mere end 3 GB trafik og 300 Mb plads, så er både det at designe med CloudSprout og hostingen af CloudSprout sitet, fuldstændig gratis.
CloudSprout repræsenterer en nyskabende vinkel på web-udvikling, og vores drøm er at nå en udbredelse der er større end Wordpress og Joomla.
Så hold øje med vores site, i løbet af måneden :-)
Ellers er der også en masse tutorials på Lynda.com
Det koster noget at blive medlem, men det er godt givet ud i forhold til hvad du lærer. Du lærer det ret hurtigt og jeg mener også der er en masse gratis tutorials.
Jeg havde en elev til eksamen der havde lært alt hvad han kunne på Lynda.com og han sparkede røv i forhold til mange af de andre elever på uddannelsen web integrator
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Tror helt sikkert der er noget du kan bruge da vi tilbyder over 80 gratis danske video vejledninger i det at lave hjemmeside...
I løbet af næste uge får vi også lagt 12 nye videoer om wordpress (som jeg kan se folk anbefaler dig) op, så hvis det er det du godt kunne tænke dig at udforske så kan vores site også hjælpe dig her...
Held og lykke med dit projekt!
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!