Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af ny magentoshop!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Petersen:

hehehe det må virkelig være godt det der hosting, der gik alligevel ikke mere end 3 minutter ;D 

Det er ikke for at være utaknemmelig men som jeg skrev så tillader lommepengene ikke et så stort engangsbeløb lige pt. i omegnen af 2-300kr for en ny host har jeg cirka.

Hej Lasse.

Det lyder som et stramt budget Wink

Rent undtagelsesvist vil vi idag gerne tilbyde dig månedlig afregning af et magentohotel. Dvs. 125 DKK /md. (fordi det snart er weekend)

Smid mig en mail på support@powerhosting.dk hvis det har din interesse, tilbuddet gælder kun for dig og kun idag.

God vind med shoppen! (og tak for anbefalingerne i øvrigt Yes)

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:01

Powerhosting:
Rent undtagelsesvist vil vi idag gerne tilbyde dig månedlig afregning af et magentohotel. Dvs. 125 DKK /md. (fordi det snart er weekend)

Som skrevet tidligere tvivler jeg godt nok på at det er hans nuværende udbyder der er problemet, sidder de og tester fra et andet land, måske fjernøsten, er det ikke underligt de siger det ikke kører optimalt så jeg ville nok satse på at få den løsning han har nu til at spille, den koster sandsynligvis ikke 115 per md men nok ikke meget mere end 20-30 kr, uden at kende powerhosting.dk tvivler jeg godt nok på at jeres servere er bedre til magento end webhosting.dk's eftersom de har færre kunder per server end de fleste.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:05

Søren.Pedersen:
uden at kende powerhosting.dk tvivler jeg godt nok på at jeres servere er bedre til magento end webhosting.dk's eftersom de har færre kunder per server end de fleste.

Hej Søren

Jeg kan oplyse at vi har max 100 kunder pr. server på shared-magentohoteller.

-Og max. 10 på semi-dedikeret.

Det kan vi desværre ikke sælge til 20-30 kr / md. da det er nogle halv-dyre servere (IBM x3550)

Om det er flere eller færre end andre, kender jeg ikke noget til.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:09

Hey.

For det første - jeg ligger mig nok helt op af Rasmus' udmelding vedrørende prioritering og økonomi.

Men, når det er sagt, hvis du vil have al besværet omkring teknisk vedligeholdelse og håndtere systemet selv, koster en virtuel Linux 60 kr om måneden hos Hetzner:

http://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_vserver/vq7

Den er sandsynligvis kraftig nok til at bære din webshop - du skal bare selv konfigurere og håndtere setuppet.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:13

Rasmus Lindgren:
Hvis jeg skal være helt ærlig og du ikke en gang kan skrabe et par hundrede bobs sammen til hele den infrastruktur der skal drive din fremtidige pengemaskine, ja så spår jeg ikke din shop mange chancer. Hvad med varelager, markedsføring, søgemaskine optimering osv? Det koster penge at have en webshop og fint du gerne vil gøre det så billigt som muligt, men hvis du ikke vælger at prioritere hele infrastrukturen ja så kommer du heller ikke til at tjene penge. 

Pyha, jeg har bare skrabet et par hundrede sammen utroligt mange gange i den her måned grundet en helt uventet stor efterspørgsel, hvilket har betydet at jeg har måtte gå ret hurtigt til værks. Det her altså penge som ryger lige ud af mit private budget og indrømmet vinder jeg ikke i lotto på onsdag så er det et meget stramt budget som shoppen køre på, ihvertfald den her måned. Men det bliver det nød til at være. 

Powerhosting:

Smid mig en mail på support@powerhosting.dk hvis det har din interesse, tilbuddet gælder kun for dig og kun idag.

God vind med shoppen! (og tak for anbefalingerne i øvrigt Yes)

Uha du får lige en mail med det straks! Det kunne jo næsten ikke have været bedre! Den er købt, tak for det :)

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Skrevet kl. 10:16

Søren.Pedersen:
Som skrevet tidligere tvivler jeg godt nok på at det er hans nuværende udbyder der er problemet, sidder de og tester fra et andet land, måske fjernøsten, er det ikke underligt de siger det ikke kører optimalt

Hej søren! Tak for input igennem tråden!

Vil lige oplyse at det er fuldstændig rigtigt at det er udenlandsk arbejdskraft, men at deres klager ikke omhandler hastigheden, men derimod teknikken som ikke helt rækker. Ihvertfald med det nuværende abonnement der er oprettet.

Tak for hjælpen alle sammen!

MVH

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:19

Lasse Petersen:
Vil lige oplyse at det er fuldstændig rigtigt at det er udenlandsk arbejdskraft, men at deres klager ikke omhandler hastigheden, men derimod teknikken som ikke helt rækker. Ihvertfald med det nuværende abonnement der er oprettet.

Se der tvivler jeg godt nok at de ved hvad de taler om, men lad det nu ligge :-) Uden at kende dit abonnement ved jeg at selv deres billigste PHP/MySQL løsninger indeholder det du har brug for til en Magento shop. Har du ikke selv den tekniske viden er det selvfølgelig klart at du er et stort spørgsmålstegn og ikke kan finde hoved og hale i det :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Skrevet kl. 10:23

Indrømmet jeg er fuldstændig i It folkenens nåde hvad teknik angår :) Så jeg må jo føje mig for deres anbefalinger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bruger også magento til nogle af mine magento webshops og det spiller squ meget godt :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)