Hej Lasse. Det lyder som et stramt budget Rent undtagelsesvist vil vi idag gerne tilbyde dig månedlig afregning af et magentohotel. Dvs. 125 DKK /md. (fordi det snart er weekend) Smid mig en mail på support@powerhosting.dk hvis det har din interesse, tilbuddet gælder kun for dig og kun idag. God vind med shoppen! (og tak for anbefalingerne i øvrigt |
Powerhosting:Rent undtagelsesvist vil vi idag gerne tilbyde dig månedlig afregning af et magentohotel. Dvs. 125 DKK /md. (fordi det snart er weekend)
Som skrevet tidligere tvivler jeg godt nok på at det er hans nuværende udbyder der er problemet, sidder de og tester fra et andet land, måske fjernøsten, er det ikke underligt de siger det ikke kører optimalt så jeg ville nok satse på at få den løsning han har nu til at spille, den koster sandsynligvis ikke 115 per md men nok ikke meget mere end 20-30 kr, uden at kende powerhosting.dk tvivler jeg godt nok på at jeres servere er bedre til magento end webhosting.dk's eftersom de har færre kunder per server end de fleste.