Jeg har lavet en internetportal www.dejligedanmark.dk som jeg gerne vil have en kommentar og bedømmelse af.
Jeg har prøvet at samle alt hvad der har med ferie, fritid og fornøjelser at gøre på et sted.
Portalen er tænkt som en hjælp til dem der holder ferie, eller besøger et sted i Danmark, og de oplysninger der allerede er på portalen, er alle fra eksisterende hjemmesider.
Tilmeldingsformularen er dog endnu ikke aktiveret, men som annoncør kan de foruden det der allerede er oplyst, også indsætte billede og tekst og meget andet.
Jeg håber selvfølgelig portalen har sin berettigelse, med de søgemuligheder der er, og mener ikke der findes noget tilsvarende, så kom med din kommentar.
hvis jeg søger på tårnby kommune så får jeg post.nr. 2300+2770+2791 tårnby kommune er stor set kun 2770 og måske nogle i 2791 men der er ikke nogle af dem du har med som ligger i tårnby kommune.
når man vælger et område hvorfor kommer der ikke op med de kategorier der er i området eller de kommer op sorteret på kategorien
lavet det fungerer kan sættet alt ind men vis skal bruges til noget skal der tekst på siden.
meget skjult i bunden af siden mindre links til kontakt siden end de andre sider derved ikke let at se hvor man skriver vis ønsker kontakt og der er hverken telefon nummer eller cvr nummer det skaber troværdighed
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
hvis jeg søger på tårnby kommune så får jeg post.nr. 2300+2770+2791 tårnby kommune er stor set kun 2770 og måske nogle i 2791 men der er ikke nogle af dem du har med som ligger i tårnby kommune.
når man vælger et område hvorfor kommer der ikke op med de kategorier der er i området eller de kommer op sorteret på kategorien
Taarnby kommune har postnummer 2770. men nogle adresser i postnummer 2300 + 2790 hører faktisk til Taarnby kommune.
På søgeresultaterne står der understreget med gul farve, hvilke kategori de tilhører.
Taarnby kommune har postnummer 2770. men nogle adresser i postnummer 2300 + 2790 hører faktisk til Taarnby kommune.
Tårnby staves Tårnby og ikke Taarnby vi er den eneste kommune som stadig bruger å og vores bogmester vil ikke ændre det (Han er gammel skolelære)
Jeg er ikke bekendt med hvilke veje som ligger i 2300 og tilhøre Tårnby har aldrig hørt om dette. Der er en eller 2 veje som tilhører Tårnby Kommune og ligger i 2791. Men hvis du skriver Tårnby så kommer alt med som du har i 2300, 2770 og 2791 og det er ikke rigtigt.
d.d.:
På søgeresultaterne står der understreget med gul farve, hvilke kategori de tilhører.
Ja men hvorfor kommer der ikke op at i dette område findes eks. overnatning, wellnes, Tennis- klub osv i dette område. Du forventer at man også vælger kategori men hvis du vælger Tårnby og Fugle som får man en tom søgning men hvorfor ikke vise hvad du tilbyder af kategori i området.