| 
                             Hej Amino'er. Husk at tænke over hvilke signaler jeres virksomhed sender. Vi har netop lavet en guide, som I er velkomne til at finde gratis inspiration i. I kan se den her. God fornøjelse! 
  | 

Fornemt :-)
Go' dag
mvh
thasje
             Debat

| 
                             Hej Amino'er. Husk at tænke over hvilke signaler jeres virksomhed sender. Vi har netop lavet en guide, som I er velkomne til at finde gratis inspiration i. I kan se den her. God fornøjelse! 
  | 

| 
                             Fornemt :-) Go' dag mvh thasje  | 

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
| 
                             Tak for god inspiration  Kerstin Mogensen kk-text  | 

| 
                             Mange tak skal du have.. God weekend :)  | 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
 – Oscar Levant
| 
                             super viden dog i pdf fil ikke ideelt for google at læse , jeg ville bloggen omkring det derved findes det i google, du kan udmærket lave en wodpress blog det ville være super  | 

Det er også en god ide :-) Men at 'udgive' en e-bog (eller bare en pdf-fil) kan give en masse downloads og videredistribuering (folk printer og viser til folk på kontoret) - det er god reklame og god karma for virksomheden :-) Men helt enig. Bloggen er en god opfølger der bør opdateres jævnligt. I kombination med et par e-bøger (eller pdf downloads) som folk linker til - så kan du være heldig at få nogle rigtig gode backlinks og derudover er det jo unikt indhold man finder på siden :)  | 

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
| 
                             Hov! Fine pointer omkring signalværdi jeg ALDRIG havde overvejet. Takker.  | 

De bedste tanker Mai Smidt.
Mulius.com - Legetøj for børn og barnlige sjæle.