Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med min facebook-side

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm...

det vil sige at som jeg forstår det så siger i at det ikke kan lade sig gøre at have en facebook side som virksomhed og så folk får noter derfra når man skriver noget??

Det kan da ikke passe for så er der jo ingen idé i det...... Man skal da kunne fortælle folk om hvad der sker med virksomheden uden at de jævnligt behøver at klikke ind på selve facebook siden??

Kom nu venner... der må da findes en efektiv løsning!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:36

Har du brugt denne til at lave dit link i shoppen http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box/ så tror jeg det virker. Jeg har ikke problemer med mine grupper.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Legesager:

det vil sige at som jeg forstår det så siger i at det ikke kan lade sig gøre at have en facebook side som virksomhed og så folk får noter derfra når man skriver noget??

Det er rigtigt forstået. Brugere på facebook kan ikke modtage noget som helst af de røde notifikationer eller post i beskedmappen - fra virksomheder.

.. svaret på hvorfor ikke.... er TÆNK HVIS DE KUNNE. Det ville blive et helvede at åbne facebook, fordi dine ligegyldigheder, mine ligegyldigheder og Rasmus Seebachs ligegyldigheder vil drukne ting fra vores venner.

Facebook er ikke skabt som et postkassesystem for virksomheder. Det er skabt for brugere og deres venner.

Legesager:

Det kan da ikke passe for så er der jo ingen idé i det...... Man skal da kunne fortælle folk om hvad der sker med virksomheden uden at de jævnligt behøver at klikke ind på selve facebook siden??

Undskyld men... Det virker ikke som du har forstået hvordan din egen facebook virker.

Når du åbner ser du startsiden. Det er HER din virksomheds opdatering lander i sekundet du laver den. Den er gledet langt ned et par timer senere. Fordi det er også her venners opdateringer lander.

Det er rigtig man ikke skal besøge facebooksider for at se hvad der står. Ligeså rigtigt som at dem der har facebooksider ikke skal regne med folk kommer tilbage og ser noget der blev sagt i forgårs.

Alting foregår i nuet på Facebook.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:19

P.S. Jeg så din opdatering i torsdag.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 23:33

du skriver at du fik opdatering i torsdag. Så virker det da. Jeg har også været medlem af bilka gruppe og fået deres opdateringer dagligt når de har auktioner.

jeg har en gruppe som jeg opdater via rss fra min web side. Jeg ved min kone brokkede sig og meldte sig ud da der kom for mange opdateringer på hendes fb profil.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 12:16

Hej Lykkebjerg..

Nu skriver du gruppe???? Jeg har oprettet en side under min egen - er det der det er gået galt?? For ja jeg har gjort som du beskriver bortset fra at jeg har brugt den der hedder button.....

MVH Bettina

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 16:02

sender dig lige en pm

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)