Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med min facebook-side

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig inde i problemer med facebook og nu gider jeg snart ikke mere...

Jeg har sat en like button ind på min hjemmeside efter meget døj med hvilken en der var den rigtige og jeg havde inden dette 20 der kunne lide min hjemmeside. Nu fik jeg lavet det om og 17 kan nu lide min hjemmeside.. fedt!!

Men men men nu har jeg jo fundet ud af at dem der trykker ikke får posten direkte ind på deres facebook profil når jeg skriver og det er jo noget l... for det var jo netop det der skulle give reklame.

Så mit spørgsmål er hvilken er den rette hvis folk skal have det jeg skriver på siden ind på deres uden de behøver besøge min facebook side? Jeg kan se at like button vist har det men der er min. bredden for stor til min hjemmeside hvor jeg vil have den. I kan se hvor den ligge nu ved at gå ind på:

http://www.legesager.dk/shop/frontpage.html

Ok hvis jeg så ændrer det igen igen flytter den så automatisk mine like venner med eller skal jeg for 2. gang til at starte forfra for det troe jeg sku folk bliver lettere irreteret over. Er der nogle der har en ide for hvad jeg kan gøre uden jeg mister dem jeg har...

Bettina

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 15:57

Hej Bettina

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål - og hvis jeg forstår det rigtigt, er det du gerne vil have at...:

Når du skriver noget nyt på din hjemmeside (altså ikke facebookside) - så vil du gerne have at dine likes bliver opdateret på deres facebookprofil/side!

Hvis dette er rigtigt forstået, kan det ikke sådan lige lade sig gøre.

For at dine fans skal modtage nyt på deres facebookprofil/side, skal du aktivt skrive inde på facebook.

Alternativt kan du lave en app med f.eks. "sidste nyt" på din facebookside - men du skal stadig aktivt gøre en indsats for at meddelelser kommer på dine fans profiler/sider.

Håber det gav lidt klarhed

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:01

Jeg ved ikke lige hvad det er du har lavet.

Men hvis jeg søger i facebook på legesager kommer gruppen ikke frem. hvis jeg melder mig ind skal jeg ind på min profil side for at komme til din side.

Hvis du ønsker at jeg skal de på den så send mig en PM.

Jeg tror du har lavet noget galt i opsætningen i facebook. Prøv evt. og lav en ny gruppe og prøv det af for dig selv og en ven som ikke er medlem om han kan finde dig osv også prøv ikke at være venner med ham.

Hvis folk synes du laver formeget spam i din gruppe så melder de sig jo ud igen.

Jeg vil også sige at der mangler et link til din FB gruppe i det du har lagt på hjemmesiden.

Så lige på FB dette når folk ikke kan se dine nyheder http://www.facebook.com/help/?page=1029

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:10

Jeg kunne altså godt finde den på facebook, ved enkel søgning

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 16:16

Bennie Larsen:

Jeg kunne altså godt finde den på facebook, ved enkel søgning

Den er der nu men når man skriver Legesager siger den 0 i resultat men når man trykker enter kommer den frem som nummer 1

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Legesager Skrevet kl. 08:11

Hej igen

Det jeg gerne vil have er at når jeg skriver på min facebook side så får mine "fans" det direkte ind på deres egen facebook side. Lige som man selv kan være fan af en side og så dukker der hver dag noget op som de har skrevet. Jeg får jo ikke meget ud af det hvis ikke de får det ind på deres egen side for så skal de jo jævnligt klikke ind på min facebook profil og det tror jeg ikke folk gider..

SÅ.. de skal altså have mine nyheder fra min facebook profil direkte til deres egen...

ved ikke om det er til at forstå men please hjælp mig!!!

Bettina

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 09:27

Hej Bettina,

Jeg kan berolige med at fortælle du har lavet det funktionelt rigtigt. Når man trykker på knappen på din hjemmeside - så synes man godt om din facebookside "Legesager".

(Jeg blev nr. 19)

MEN....

Legesager:

Men men men nu har jeg jo fundet ud af at dem der trykker ikke får posten direkte ind på deres facebook profil når jeg skriver og det er jo noget l... for det var jo netop det der skulle give reklame.

Du har ingen garanti for at alle der har trykket synes godt om ser din opdatering (det du kalder posten). Sådan er det bare. Metoden til at blive set bredt - af så mange som muligt, er ved at lave gode opdateringer som mange engagerer sig i.

Facebook frasorterer pr. automatik de kedelige opdateringer fra vores startsider, og det kan være derfor du oplever at det du skriver ikke kommer ud til alle.

... det væsentligste nu: du har efter min overbevisning lavet det rigtigt.

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Legesager Skrevet kl. 14:24

Hej igen alle sammen

Jeg har snakket med en som fortæller at hvis jeg laver min facebook profil som en alm profil ( privat) og ikke som en side, så kan folk blive venner med mig og de får de ting jeg skriver ind på deres side ligesom man gør ved vores alm. profil. Det er åbenbart fordi jeg har oprettet den som en side.

Men det er da mærkeligt for de skriver netop at firmaer skal oprette en side og ikke en profil, men det er ikke til at få til at fungere. Min ven kunne heller ikke få deres side til at fungere således at folk fik mine tekster ind på deres profil, men det gør de nu hvor hun bare har lavet en alm profil og kalder den for hendes firma navn. Nu har hun over 500 venner som dagligt får mails ind på deres facebook profil om diverse nyheder mm.

Så måske det er det jeg skal...

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 15:21

det vil jeg ikke anbefale fordi hvis der er en som anmelder dig så mister du alle de kunder som du havde fået for det er et firma og ikke en person.

prøv nu og arbejde med ar gøre det interessant så du ikke også mister kunderne igen. for meget test og formange opdateringer vil de heller ikke have ellers synes folk der er spam

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 17:22

Som jeg forstår dit spørgsmål, så vil du gerne have, at dem der klikker på facebook knappen på din hjemmeside, automatisk bliver registreret som "fan" på din "fan side" på Facebook. Det mener jeg ikke kan lade sig gøre - for at dette kan lade sig gøre, så skal de ind på din "fan side" og klikke på syntes godt om der.

Hvis jeg klikker på dit nuværende Facebook knap, så bliver der slået op på min væg, at jeg syntes godt om netop den side - intet andet.

Hvis du slår noget op på din "fan side" på Facebook, får jeg ikke automatisk dette på min væg, det gør jeg kun hvis jeg har været inde på din "fan side" og trykket på "syntes godt om" direkte på den.

Ovenstående er baseret på mine egne erfaringer, så det kan godt være det er muligt at få en direkte link til "syntes om" på "fan siden", men så er vi nok ovre i noget app af en art.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)