Jeg er stadig inde i problemer med facebook og nu gider jeg snart ikke mere... Jeg har sat en like button ind på min hjemmeside efter meget døj med hvilken en der var den rigtige og jeg havde inden dette 20 der kunne lide min hjemmeside. Nu fik jeg lavet det om og 17 kan nu lide min hjemmeside.. fedt!! Men men men nu har jeg jo fundet ud af at dem der trykker ikke får posten direkte ind på deres facebook profil når jeg skriver og det er jo noget l... for det var jo netop det der skulle give reklame. Så mit spørgsmål er hvilken er den rette hvis folk skal have det jeg skriver på siden ind på deres uden de behøver besøge min facebook side? Jeg kan se at like button vist har det men der er min. bredden for stor til min hjemmeside hvor jeg vil have den. I kan se hvor den ligge nu ved at gå ind på: http://www.legesager.dk/shop/frontpage.html Ok hvis jeg så ændrer det igen igen flytter den så automatisk mine like venner med eller skal jeg for 2. gang til at starte forfra for det troe jeg sku folk bliver lettere irreteret over. Er der nogle der har en ide for hvad jeg kan gøre uden jeg mister dem jeg har... Bettina |
Hej Bettina
Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål - og hvis jeg forstår det rigtigt, er det du gerne vil have at...:
Når du skriver noget nyt på din hjemmeside (altså ikke facebookside) - så vil du gerne have at dine likes bliver opdateret på deres facebookprofil/side!
Hvis dette er rigtigt forstået, kan det ikke sådan lige lade sig gøre.
For at dine fans skal modtage nyt på deres facebookprofil/side, skal du aktivt skrive inde på facebook.
Alternativt kan du lave en app med f.eks. "sidste nyt" på din facebookside - men du skal stadig aktivt gøre en indsats for at meddelelser kommer på dine fans profiler/sider.
Håber det gav lidt klarhed