Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab og CRM i ét

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bruger I?

Er der overhovedet prisbillige og super funktionelle software-løsninger derude, der indeholder både CRM og økonomistyring?

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

CRM er en meget vidt begreb.

Saldi indeholder en simpelt CRM system, hvor du har mulighed for at skrive og se historik, vedhæfte dokumenter og sætte dato for opfølgning. Hvis der er noget i den stil du søger så kig på http://saldi.dk eller ring på 4690 2208 for mere information.

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at kende nærmere til deres funktionalitet kan du prøve at kigge på:

ZimaOffice
Mamut One Office

E-conomic kan udveksle data med forskellige CRM systemer, så det var måske en overvejelse værd.

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Ja, Regnskabsprogram OG CRM kan faktisk fås i et og samme program.

Tag et kig på www.web-regnskab.dk og www.smarter-crm.com. Alle funktionaliteter i Smarter-CRM, kan også fåes som en indbygget del af Web-Regnskab.

Dvs. du i www.web-regnskab.dk kan få både Online Regnskabsprogram og Online CRM i et og samme system. Dette gør at du kan have alle dine data samlet et og samme sted. Og når du arbejder på en kunde vil du samtidig kunne se alle tidligere faktura og kreditnota der er sendt til kunden. Der kan lægges features som Pipeline mv. ind i løsningen, alt efter hvor avanceret dit CRM behov er.

Du kan prøve web-regnskab gratis i 14 dage, og ring eller skriv endelig til os hvis du vil prøve CRM funktionerne også, så giver vi dig adgang til det hele så du kan prøve det af.

Håber du vil prøve det, jeg er helt sikker på du vil blive begejstret!

Mvh. Thomas, www.web-regnskab.dk

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er web-regnskab så står det her http://www.web-regnskab.dk/crm/online-regnskabsprogram-om-webregnskab.aspx

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørger du mig?

Venligst

Brian Phillip

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
Spørger du mig?

Nej, det var egentlig web-regnskab.dk, jeg spurgte - men kan godt se, at der ikke er tydeligt.

Og har fundet ud af det. Jeg kiggede på Smarter CRM's hjemmeside, hvor jeg ikke lige kunne finde CVR nummeret.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:

Hvad bruger I?

Er der overhovedet prisbillige og super funktionelle software-løsninger derude, der indeholder både CRM og økonomistyring?

Vh Brian

Der findes masser af systemer der lover guld og grønne skove. Nogen vil kalde Outlook for CRM, Excel kan fungere som et regnskabsprogram.

Du er nødt til at definere hvad du skal bruge det til - Er CRM for dig en kontaktdatabase, skal du have lagerstyring og valuta i ERP delen, er du i fødevare eller medicinal hvor du skal kunne finde varer efter du har solgt dem?????

Der er meget avancerede ERP systemer og meget avancerede CRM systemer, men for de fleste er den ene del meget ringere end den anden.

mvh jens

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)