Hej Amino'er Jeg har de sidste par dage brugt på at skifte min Blog's CMS ud til Wordpress. Dette har også resulteret i et nyt layout. Hvad syndes i? Er det godt eller skidt... Hvad kan gøres bedre? Her tænkter jeg både på selve layout og SEO. Min blog om hastighedsoptimering Doehl's Blog Jeg takker for jeres hjælp. |
Feedback på nyt layout
Få WebHotel gratis en hel måned, Brug rabatkoden: gratis
Hvis du ikke er tilfreds, er du IKKE bundet til køb.
|
Hej Mathias, Jeg tror min browser viser siden forkert, kan der være en fejl ? jeg bruger safari på mac |
funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.
Hej Anders Nu har jeg ikke lige en MAC at teste på. Har testet siden med nyeste udgave af safari på en Windows, her ser siden fin ud. Har du mulighed for at sende et screen dump, af hvordan siden ser du? Hvilken udgave af safari og MAC OS bruger du? |
Overordnet er det et rigtig overskueligt design du har fået skruet sammen Fonten til teksten er måske lige lille nok og baren i toppen der følger når jeg scroller blev jeg hurtigt træt af, da altid er lige der hvor jeg gerne vil læse. Hvis den var i bunden af siden ville den ikke være så påtrængende (eller bare blev i toppen og ikke fulgte med) Personligt ville jeg have nogle farver på i stedet for det grå tema, men det afhænger selvfølgelig af hvad du gerne vil have det overordnede udtryk for siden skal være. Venligst, Anders :-) |
Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Jeg syntes det er en flot hjemmeside, men som du selv skriver på selve siden så er den meget langsom. Ellers et godt stykke arbejde! Dbh, |
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
logo øverste på om hvad siden omhandler det er der ikke Større menu med kategorier SiderneSider alt er meget sammen presset , det teksten op afsnit derved er de lettere at læse lav gerne under titler på siden en h1 og gerne h2 h3 på siden Interne links strukturEr ikke rigtigt brugt i teksten dette gør teksten mere overskuelige da hver gang en sætning nævnes igen eller ord ikke alle forstår linker du til en side der omhandler dette ord , denne side starter med h1 omkring dette kerne ord , lige som amino.dk wiki side du kan også bare lave nogle flere blog indlæg der deler teksten mere op kontakt sidenVis du kan lave en kontakt formular , det skaber mere troværdighed med et cvr nummer på siden og et telefon nummer TitlenVis du kan søge ord optimering udnyt alle 67 tegn på alle sider og lav alle titlerne unikke |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Mathias, Jeg har lige tjekket igen, og den fejler stadig. Jeg har lige sat ind billed ind, så du kan se: Jeg bruger safari Version 3.2.1 |
Jeg kan ikke få lov at poste et billed. Hvis du vil se det, siger du bare til så mailer jeg det gerne til dig... Mvh Anders |