Hej Amino Jeg håber I kan hjælp mig med, at blive klogere på denne sag, som jeg aldrig har oplevet før. Det drejer sig om en hjemmeside der blev suspenderet, pga. et hacker/spam angreb, men hvor Google efterfølgende har trukket deres "handling" tilbage, efter en revurdering. Der blev nemlig bedt om en revurdering, efter at problemet var fjernet. Jeg ved det tager tid, men der er nu gået over 5 uger og siden er stadig ikke tilbage i søgeresultaterne. I hvert fald kun milevidt tilbage. Så hvornår kan man forvente at siden får sine "normale" placeringer igen og vil linkbuilding fremskynde denne proces?? Jeg går ikke ud fra, at der er andre måder, end at lade tiden arbejde. Det er ikke aktuelt med nyt domæne. Jeg håber at høre eksperters vurdering, så jeg kan få en afklaring på tidshorisonten. Det har INTET med den side jeg linker til at gøre - som notits. På forhånd tak. |
Det er ikke let at give det rigtige bud, når der er ting vi skal vide for at kunne give et 100% klart svar - men jeg kan som udgangspunkt give dig lidt overfladiske svar:
Linkbuilding og reinclusion requests har intet med hinanden at gøre. Hvis sitet stadig er ekskluderet kan der måske endda være en fordel i IKKE at satse for meget på links med mindre du har styr på hvad du gør.
Men jeg synes det lyder mærkeligt med 5 uger. Har jeg været inde over en opgave af denne type, har det max taget 3 uger fra problemet er løst. Og jeg benytter samme formular som alle andre