Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revurdering - hvor lang tid?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg håber I kan hjælp mig med, at blive klogere på denne sag, som jeg aldrig har oplevet før.

Det drejer sig om en hjemmeside der blev suspenderet, pga. et hacker/spam angreb, men hvor Google efterfølgende har trukket deres "handling" tilbage, efter en revurdering. Der blev nemlig bedt om en revurdering, efter at problemet var fjernet.

Jeg ved det tager tid, men der er nu gået over 5 uger og siden er stadig ikke tilbage i søgeresultaterne. I hvert fald kun milevidt tilbage.  

Så hvornår kan man forvente at siden får sine "normale" placeringer igen og vil linkbuilding fremskynde denne proces??

Jeg går ikke ud fra, at der er andre måder, end at lade tiden arbejde. Det er ikke aktuelt med nyt domæne.

Jeg håber at høre eksperters vurdering, så jeg kan få en afklaring på tidshorisonten.

Det har INTET med den side jeg linker til at gøre - som notits. 

På forhånd tak.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:27

Det er ikke let at give det rigtige bud, når der er ting vi skal vide for at kunne give et 100% klart svar - men jeg kan som udgangspunkt give dig lidt overfladiske svar:

Linkbuilding og reinclusion requests har intet med hinanden at gøre. Hvis sitet stadig er ekskluderet kan der måske endda være en fordel i IKKE at satse for meget på links med mindre du har styr på hvad du gør.

Men jeg synes det lyder mærkeligt med 5 uger. Har jeg været inde over en opgave af denne type, har det max taget 3 uger fra problemet er løst. Og jeg benytter samme formular som alle andre

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:57

Det kommer an på så meget, men hvis dit site nu er fri for spam og hvad der nu ellers har gjort at du er blevet excluded. Så er det i grunden bare at vente.

Hvis der er tale om en ekskludering via deres algoritmer, vil du og google alligevel ikke kunne gøre andet end at vente på at Google crawler dit site igen. og her hjælper links til din side, selvom marcel mener noget andet.

Se fx denne video

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

KTJ-Media.dk:

og her hjælper links til din side, selvom marcel mener noget andet.

Hey, kim

Det var ikke det jeg skrev :) Jeg skrev ordret: "med mindre du har styr på hvad du gør." - og med dét mener jeg, at når man er ekskluderet (og med den smule viden jeg har på dette projekt) skal man passe rigtig meget på med hvad man gør af både interne og eksterne tiltag! Og så kan du mene noget andet Wink

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har oplevet det et par gange fra lang tid siden, hvor jeg var en anelse eksperimenterende.

Se det ene site rejste sig ganske hurtigt, tror der gik max 3 uger.

Det andet var en anelse længere tid om at finde tilbage.

Jeg synes tiden ca svarer til en reindexering, så ja en måneds tid er vel meget normalt.

Kan man så mase på? teoretisk ja, du skal jo bare have botten forbi, så det vil jeg mene de rette backllinks kan klare for dig.

Amino får jo tit besøg, så smid os da et link her.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:55

Marcel Fuursted:

KTJ-Media.dk:

og her hjælper links til din side, selvom marcel mener noget andet.

Hey, kim

Det var ikke det jeg skrev :) Jeg skrev ordret: "med mindre du har styr på hvad du gør." - og med dét mener jeg, at når man er ekskluderet (og med den smule viden jeg har på dette projekt) skal man passe rigtig meget på med hvad man gør af både interne og eksterne tiltag! Og så kan du mene noget andet Wink

Det er nu engang det jeg forstår ud fra din udtalelse "Linkbuilding og reinclusion requests har intet med hinanden at gøre." for det har nemlig meget med hinanden at gøre. Det Matt siger er jo netop at Google i de fleste tilfælde har lavet en algoritmisk ekskludering, og der hjælper det altså kun at få re-crawlet sit site vurderet og indekseret, og ja det får man bedst med links.

links kan kun i meget få tilfælde skade en hjemmeside, så få at det rent faktisk er de færreste med rent mel i posen som kommer til at bygge links på den måde. Så jeg kan ikke se hvorfor man skal passe så meget på som du skriver både i dette indlæg og sidste indlæg. Jeg har ligesom dig også været forbi rigtig mange af den type sites/kunder i min tid, og ingen af dem er blevet straffet endnu mere fordi man har bygget links til siden, tvært imod. selv ikke de tests som jeg har lavet er endt ud med et sådan resultat selvom jeg bevægede mig over i det ekstreme hvad angår links.

Der er ikke så meget at diskutere her, jeg har mine erfaringer og du har dine.

til trådstarter, få dig nogle links, hvis du har rettet de fejl som var grunden til du blev fjernet. Du vil opdage at du vil blive crawlet (kig i dine server-logs) eller hvis dit system logger Google kan du jo se det der. Se videoen og du vil blive meget klogere på området.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 21:24

Tak for de gode svar - det var lige præcis disse synspunkter/diskussion jeg efterspurgte. Tror jeg vil forsøge mig med lidt rolig linkbuilding og håbe det fremskynder processen.

Det skal dog siges, at der allerede har været lavet få links, de sidste par uger, uden det har givet en effekt (indtil videre).

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:30

ProJekt:

Tak for de gode svar - det var lige præcis disse synspunkter/diskussion jeg efterspurgte. Tror jeg vil forsøge mig med lidt rolig linkbuilding og håbe det fremskynder processen.

Det skal dog siges, at der allerede har været lavet få links, de sidste par uger, uden det har givet en effekt (indtil videre).

;)

Jep, som det bliver sagt her, så link fx fra amino, og nogle andre stærke sider, så skal det nok gå.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)