Hejsa |
Fantastisk fedt - så bliver der action på mobilen
Fantastisk fedt - så bliver der action på mobilen |
Klasse klasse klasse. Har jeg tit savnet, efter en travl dag, at kunne tjekke Amino hurtigt på mobilen og koble lidt af - i stedet for at skulle tænde PC'en, hvor emails alligevel bare popper op konstant. Jeg takker, Amino! Thumbs up! |
Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk
Hvilket tastatur bruger du på din telefon? Vi har nu teste på 4 telefoner magen til din, og der er ingen problemer, de kører alle med standart tastatur. Alternativt kan du prøve at opdatere din telefon til version 2.3.4 og se om det hjælper. |
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Har nu downloadet appen til min Samsung Galaxy S2. når jeg skal logge ind og taste brugernavn. Så trykker jeg på feltet for at skrive mit brugernavn, men tasteturet forsvinder hver gang jeg taster ét bogstav. Så skal jeg trykke igen for at skrive ét bogstav. Faktisk meget irriterende. Dette gælder kun feltet for brugernavn, ikke kodeord. |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Hvilken version af android bruger du? |
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Bruger version 2.3.4 - Standard tastaturet.... ? :) |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Det ser ud som om det ikke kun er mig Godt for mig, skidt for udvikleren De fire telefoner I har prøvet på. Har de tidligere kørt med beta eller ej? (prøver at lokaliseret problemet) |
Der vil altid komme lidt smårettelser i starten, så det tager vi i stiv arm. |
Det er også et lille problem, da man kan få programmet til at huske brugernavnet. Jeg er allerede meget glad for den Finn |