Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af mindre pakker til sverige (<5kg, <værdi 1000kr)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har fra tid til anden behov for at sende en pakke til kunder i det svenske, men synes det er vandvittigt at postDK vil have 280kr for en pakke på under 5kg. 

Jeg søger derfor alternative løsninger hvor prisen passer mine forhold lidt bedre. 

Der er tale om pakker på under 5 kg (normalt 4-4.5kg) med størrelsen 70x18x11cm og en total værdi på under 1000kr (hvorfor 280kr vil være for højt til at produktet er attaktivt for svenskerne).

Lige nu er det kun en pakke i ny og næ (da mit markede pt er i danmark, men svenskerne er begyndt at vise interesse) så en "fast" aftale med f.eks. GLS er nok ikke muligt.

hvad gør man så? 

Det er ikke så vigtigt om det tager 1, 3, 5 eller flere dage (inde for rimelighedens grænser selvfølgeig).

Jeg er i Aalborg, så det med lige at smutte over til sverige for at poste pakkerne derfra er desværre ikke muligt.

På forhånd tak.

Kim Schulz

Meatlovers Delight - hjemmemodnet kød

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gl. speditør fra før SE blev en del af EU og kan huske at de har noget lovgivning om at de har ret dyre rater internt i SE pga. at de skal tage samme pris fra malmø til umeå som fra malmø til helsingborg.

Vi kørte bl.a. pakker for Dronningborg Maskinfabrik til Posten.

Var lige inde på posten.se for at se hvad det koster.

Postpaket privat

3 kg 150 incl moms
5 kg 180 incl moms
10 kg 230 incl moms

Samme pris på erhverv ved levering men de har forskellige service.

Hvis man kunne finde andre med samme behov kunne man lave en service med at leveret det hos posten i Sverige men med bro afgift så skal der nogle pakker til for at det er sjovt for alle.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Vi tager os med glæde af din ene pakke i ny og næ til Sverige og vi har et ganske udemærket økonomi produkt vi kan tilbyde.

Den pakke du beskriver på max 5kg med størrelse 70x18x11cm og værdi på max 1000 dkr. kan vi afhente hos dig i Aalborg og levere overalt i Sverige til en pris på 160,- dkr. + moms.

Prisen er incl. alle tillæg så der tilkommer ikke ekstra udover momsen.

Transittiden er 2-5 hverdage, 2 til de større byer, 3 til de lidt mindre og 5 når vi er helt ude i fjeldene for at skulle levere :)

Du er meget velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger om procedurer osv og spørgsmål er naturligvis også meget velkomne.

Mange Hilsner,

Martin Brandt.

Brandt Logistics.

martin@brandt-logistics.net

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Nørresundby
Tilmeldt 20. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

 

Pakker 0-40 kg pris til Sverige 99.-

Alle priser er inkl Tracking, forsikring, fuel, Dør til dør...

med andre ord alt inkl afhentet hos dig leveret hos kunde. B2B

Er din kunde privat er der et tillæg på 30.-

Afhentning hverdag ved bestilling inden kl 12

www.profragt.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, så har jeg lidt at arbejde videre med. 

Kim Schulz

Meatlovers Delight - hjemmemodnet kød

Fra Tune
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har 1 pakke fra København til Gøteborg på 30 kg. Hvad gør jeg??

Mål: 30x30x30 cm.

Transittid??? (B2B Pakke)

Pris? 99 kr. som du skrev på amino? Smile

Hilsen  Flemming

Fra Nørresundby
Tilmeldt 20. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Kontakt os gerne hvis du har pakker i fremtiden som skal afsted, vi kommer gerne med gode priser og de 99.- er stadig gældende.

www.profragt.dk

70 27 10 26

Christian bach

Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Profragt:

Hej Flemming

Kontakt os gerne hvis du har pakker i fremtiden som skal afsted, vi kommer gerne med gode priser og de 99.- er stadig gældende.

www.profragt.dk

70 27 10 26

Christian bach

Bare synd, at man så får oplyst en pris på 269 kr. + moms, når man forsøger at BRUGE dette tilbud.

Firmaet siger, at tilbuddet på de 99 kr. "desværre" ikke er gældende mere. Også selvom jeg kontaktede dem SAMME DAG, som det blev skrevet her på dette forum.......

Tjaaaaaaa..................

:-(

Fra Nørresundby
Tilmeldt 20. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi beklager men som jeg skrev til dig i et utal af emails frem og tilbage, så er et Hamsterbur på næsten ½ kubikmeter så stort at det bliver beregnet Volume vægt.

Håber du finder en løsning hvor du kan få din ene pakke afsted til 99.- et andet sted.

 

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

sabbil:
Tjaaaaaaa..................

Der er ingen grund til tjaaaa.. da det helt klart fremgår af tråden at der er tale om pakker med lille volumen (betyder små i omfang) og det er det som der gives priser på.

Så inden man farer i blækhuset og skriver kedeligt, så skulle man måske lige få styr på tingene først.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)