Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af mindre pakker til sverige (<5kg, <værdi 1000kr)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Profragt:

Hej Kim

 

Pakker 0-40 kg pris til Sverige 99.-

Alle priser er inkl Tracking, forsikring, fuel, Dør til dør...

med andre ord alt inkl afhentet hos dig leveret hos kunde. B2B

Er din kunde privat er der et tillæg på 30.-

Afhentning hverdag ved bestilling inden kl 12

www.profragt.dk

Det er vist en ganske fornuftig pris.

Kan I klare efterkrav i B2B sammenhæng og hvis ja, hvad koster det?

Tilbyder i forsikring, så man ikke bare modtager i.h.t. standard betingelserne ved skade og hvad koster det?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var tale om en pakke på 1/4 kubikmeter, ikke 1/2 kubikmeter........

Tråden startede med en pakke på 0,14 kubikmeter / 5 kg.

Som jeg ser det, bør den også udregnes efter volumen da den i forhold er lettere end vores pakker.

Den ville du sende for 99 kr. Så jeg forstår stadig ikke forskellen?

Men så må vi jo sende dem som 2 pakker, til 99 kr. stk., dvs. 198 kr. ialt........

Der er ingen grund til tjaaaa.. da det helt klart fremgår af tråden at der er tale om pakker med lille volumen (betyder små i omfang) og det er det som der gives priser på.

Hvor står det, at det er en lille volumen? Det fremstår INGEN steder. Kun at mellem 0-40 kg, koster 99 kr. til Sverige.

Som jeg skrev, startede tråden med en volumen pakke på 0,14 kubikmeter / 5 kg.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

sabbil:
Hvor står det, at det er en lille volumen? Det fremstår INGEN steder.

 

Læs tråden og se hvilke størrelser der bedes om priser på

Køb ren argan olie her

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

sabbil:
Hvor står det, at det er en lille volumen? Det fremstår INGEN steder.

 

Læs tråden og se hvilke størrelser der bedes om priser på

Der står da ikke noget om volume forbehold i det tilbud fra profragt. Der står en fast pris på 99 op til 40 kg.

At nogle spørg til prisen hvis de normalt betaler volume for deres forsendelser er jo bare for at være sikker og jeg synes ikke at jeg har set nogle svar på disse indlæg fra profragt side om hvilke pris de skal betale.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Entrepreneur - Jan:

sabbil:
Hvor står det, at det er en lille volumen? Det fremstår INGEN steder.

 

Læs tråden og se hvilke størrelser der bedes om priser på

Der står da ikke noget om volume forbehold i det tilbud fra profragt. Der står en fast pris på 99 op til 40 kg.

At nogle spørg til prisen hvis de normalt betaler volume for deres forsendelser er jo bare for at være sikker og jeg synes ikke at jeg har set nogle svar på disse indlæg fra profragt side om hvilke pris de skal betale.

Hvad står der i overskriften?

Hvad står der i indlægget?

Svare Profragt mon ud fra det somkunden forespørger på, eller skal alle landsbyens tosser have sendt alle størrelse pakker for 99?

Enhver der bare har sendt mere end 2½ pakke via fragtmand eller pallevis kender betingelserne der foregår via volumen fra et vist niveau. Op til det niveau hvor det begynder at blive urentabelt, så går Profragt over til volumenberegning, ligesom alle andre, og der ændrer prisen sig drastisk.

Prøv nu at lade være med at skræmme leverandører væk fra Amino der har gode priser, ved at dreje tingene over i noget som der ikke er reelt. Ellers kontakt en bazar så kan I prutte om prisen i 4 timer og bære tingene hjem igen.

Køb ren argan olie her

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Jan man skulle tro at du var ansat hos profragt. Som du forsvar dem.

Hvis han havde skrevet at prisen var 99 for denne pakke. Men han udvide tilbudet så det også galt andre kunder ved at skrive det var til 40 kg det må side at det var nok for at få andre kunder.

Når en kunde emne skriver han ikke at der var en fejl at han ikke havde skrevet omregnings for volume pakker til kg. Nej han anklager sit kunde emne. Og så er min tanke at det bare var et tilbud som skal få folk til at kontakte profragt også kan de komme med andre tilbud fordi i dag skinner solen ikke eller hvad de har af undskyldninger.

Hvis du ser deres hjemmeside så er der ikke meget indhold.

Man ser desværre for tit i transport branchen at virksomheder åbner og lukker igen.

Men vi bliver nok ikke enig Jan og dermed slutter jeg. Jeg skal i bazaren der bliver jeg ikke snydt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Når en kunde emne skriver han ikke at der var en fejl at han ikke havde skrevet omregnings for volume pakker til kg. Nej han anklager sit kunde emne. Og så er min tanke at det bare var et tilbud som skal få folk til at kontakte profragt også kan de komme med andre tilbud fordi i dag skinner solen ikke eller hvad de har af undskyldninger.

Du ser for mange film og ved for lidt om fragt.

Det er sundt at være spekulativ, men for at man kan opnå viden, så lader man sine spekulationer udmønte i spørgsmål, hvorfor man så kan undgå misforståelser.

Bemærk at ProFragt skriver "Hej Kim" og dermed hentydes der til den størrelse der spørges om og den størrelse kan så veje op til 40 kg.

Vil man have priser på andre størrelser, eller have spektret specificeret índenfor hvilket prisen gælder, så spørger man.

Men dem der tror man kan sende noget der f.eks. fylder 4x6 meter og er 1 meter højt og vejer 38kg for 99,00 dkk til udlandet, de skal vågne op til den virkelige verden.

Køb ren argan olie her

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev sidst at vi to blev ikke enig men du forsætter

Det beskriver dig meget godt. Du mener jeg ikke ved noget om fragt.

Uddannet speditør i danmarks største transportfirma på Sverige og Selvstændig Speditør og derefter ansat i et ny started firma som havde speciale på dør/dør transport i Sverige så jeg ved lidt om fragt. Og måske spec. dette område.

Samtidig har jeg utallige gange set her på amino en eller anden som starter et transport firma kan gøre alt til det halve. Og indenfor nogle mdr. så læser vi alle mulige klager om dette firma. Og vi havde overskud på 50.Tkr. den første mdr. efter lønninger og det var bare på Malmø T/R. Samtidig leverede vi spec. forsendelser som skulle være leveret samme dag.

Så jeg ved godt lidt om at det fylder mere end det vejer.

Som jeg tidligere i denne tråd har beskrevet hvad det koster at sende pakker med Posten i Sverige. Så synes jeg måske at det er lidt fantastik at man kan sende pakker fra DK til SV med Profragt til disse priser.

Ja han skriver til Kim og kim skriver mål på sin pakke han har i dag.

Men Profragt har givet et tilbud til Kim at han kan sende alle pakker på til 40 kg til Sverige uden forbehold for volume pakker. Det kunne være at Kim havde denne type varer i morgen. Og hvad er der spec. med Kim til at han ikke skal betale volume men det skal alle andre gøre når de skriver til profragt.

Profragt må jo bare komme på banen med deres volume rate er.

Igen Jan jeg tror ikke vi bliver enig i denne tråd.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Jeg skrev sidst at vi to blev ikke enig men du forsætter

Det var ikke mig der skrev at jeg stoppede og ville gåi bazaren for ikke at blive snydt :)

Du er ude i så mange spekultationer at jeg næsten får ondt af dig, trådstarter bad om en pris, den fik han, resten er ren nonsens og spekulationer fra din side.

Nyd vejret Smile

Køb ren argan olie her

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I lige måde Wink

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)