Jeg ligger inde med et vare parti på 15.000 stk. designer solbriller & 6.200 designer sko. Jeg har forsøgt at sælge det til de store supermarkedskæder, dog uden held. Hvor pokker kommer man af med det? Splitter det naturligvis gerne op. Det fylder meget på lageret, og skal afsted.
Jeg ligger inde med et vare parti på 15.000 stk. designer solbriller & 6.200 designer sko. Jeg har forsøgt at sælge det til de store supermarkedskæder, dog uden held. Hvor pokker kommer man af med det? Splitter det naturligvis gerne op. Det fylder meget på lageret, og skal afsted.
Du afholder bare Sun & Shoe Outlet 2011 i København - så er det væk.
Underforstået at tingene er ægte og det kan dokumenteres, så undgår du problemer.
Prøv at kontakte Rasmus fra Parti-salg.dk han kan måske hjælpe dig.
Som Mark skriver, så vil jeg gerne se mere Info på partiet - og jeg har også adgang til at få dine varer ind til supermarkederne, hvis det er der det passer ind.
Smid mig en mail med noget Info på Rasmus@parti-salg.dk
Hov!? Jeg mente idéen med en outlet i løbet af en weekend er da alle tiders isé, hvor man evt. kan slå sig sammen med nogen andre, sørge for lidt kaffe/the og andet god "hygge", vi nærmer os vel jul ;)