Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kommer jeg videre ? (idé haves)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoér.

i må undskylde hvis overskriften var dårlig men vidste ikke hvordan jeg skulle formulere mig bedst.

jeg har gået og tænkt over et produkt jeg er kommet på. jeg har så søgt og søgt på nettet efter om der er lignende produkter, og det er der ikke. men hvad gør jeg nu ?

det skal siges at jeg er total på bar bund. jeg er en dreng på 20 med fast job. jeg vil gerne køre det her sideløbende. altså i min fritid, så jeg har en sikker økonomi

er der en man evt kan kontakte og så få en go lang snak om hvad er bedst og hvordan og hvorledes. 

jeg har ikke så meget lyst til at fortælle om idéen herinde men hvis der var en der ville tage en snak med mig så kunne jeg fortælle hvad jeg havde tænkt mig.

håber det var til at forstå sådan nogenlunde :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:55

vis ideen er unik tag patent på den http://ivaekst.dk/vaekst/0/3/0/1/5/patentansoegning 

vis ideen kræver andre over det webmaster eller andre være lille smule åben om det lige ide ud på http://www.amino.dk/freelancer/ lige den opgave ud der skal laves

vis mangler penge er det svært men lav det i etaper og kast dig ud i det , en ide man ikke er åben bliver jo ikke udført for du bliver netop hæmmet af ideen igennem mit liv har jeg også haft flere ideer men når de ikke er udført er disse ideer ikke noget værd ideen er ikke værdien med du udføre den  

motiveret arbejder man mere for ideen skal lykkes , man får ikke normalt bare investor ind for de skal også se en ideen i at investere og der kommer problemet vis ideen ikke holder fordi du ikke er motiveret nok eller ideen ikke er god nok  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:04

Du er velkommen til at kontakte mig pr. telefon så vi kan tage en seriøs snak om din situation, jeg sidder til dagligt og arbejder med forretningsprojekter og investorer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35

OTR..Du tilbyder, at du kan hjælpe hist og pist!!

Telefonisk kan du kontaktes. Hvor er telefonnr./hjemmeside?

Der virker meget useriøst.

Peter

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:47

hmm, det virker også lidt mystisk nu du siger det. men er der andre man kan få en snak med ?

jeg har rigtig mange spørgsmål som jeg gerne vil ha besvaret.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:33

Hej Jeppe,

Hvis jeg var dig, så ville jeg tjekke om der er et erhvervsråd i dit område. På erhvervsrådet i Viborg Kommune, kan du komme ned og få en uforpligtende snak med en erhvervskonsulent, som forehøre dig om din idé og dine overvejelser omkring idéen. De er typisk selv erfarne iværksættere/eller har arbejdet i virksomheder i en del år, og ved altså hvad det handler om!

Prøv at søg efter erhvervsrådet + dit område/kommune på Google.

- Desuden tildeler de ofte (hvis de mener idéen holder vand), et såkaldt klippekort med 6-8 timers gratis rådgivning hos en autoriseret advokat/revisor osv. Meget brugbart! :-)

Held og lykke!

// Henrik

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 15:09

Det nemmest og biligste er at starte hos nogle af de offentlige initativer der findes... jeg tror nogen nævnte du er fra viborg, så er der iværksætter festival i næste uge hvor man kan komme og få gratis råd og sparring http://viborg.dk/db/Erhverv.nsf/a85c58623efb7c7f412569d5003910d1/0f99e04cb273d17fc125792600322b85?OpenDocument

Ellers kan du søg på værkshuse og.lign.

De offentlige rådgivere kan ikke hjælpe dig igennem på hænder og fødder, men de har to fordele:

For det første er de gratis, og for det andet så kan de ikke stjæle din ide (og deres kontrakt binder dem på hænder og fødder)

Så den første indledende øvelse ville jeg tage med sådan en fordi de ikke koster noget og du er sikker på de er på "din side"... Hvis det viser sig at du vil gå videre med ideen skal du nok ud og have fat i nogle andre, men det ville jeg se som næste skridt...

bare mine 5 cent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)