Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GODE RÅD (eventuelt samarbejdspartnere) SØGES....

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :)

Jeg hedder Rikke. Jeg er 27 år gammel, og jeg bor i Herlev sammen med mine to skønne børn, Lucas og Lilje.

Efter en del succes med handel via hjemmesiden trendsales.dk erfarede jeg, at ikke nok med at der var gode penge i internetformidling - så synes jeg faktisk også ar det er smadder sjovt!

Derfor fik jeg en ide om at importere forskellige vare fra udlandet, og sælge dem videre til glade danskere (Med en god avance naturligvis)

Jeg blev guidet hen til en side (I nok alle sammen keder) der hedder; www.alibaba.com 

Her fandt jeg MANGE fine varer, som var både "trendy" og tilmed billige. De fleste producenter fandt jeg i Kina, hvor man for kastet en masse ting i nakken, for meget få penge - når man tænker på hvad danskerne er "villige" til at betale for produkterne i den genre. 

Men jeg er bare lille mig - som synes at selve formidlingen er smadder skæg, men overhoved ikke har forstand på alt det som kommer imellem: "DEN DER ved jeg, at der ville være godt salg i, i DK", til "Kære frk. Hansen. Din vare er nu afsendt." 

Jeg mangler råd og vejledning, indenfor importregler, toldregler, SKAT, kontakter mm.

Markedsføring, formidling og alt på den danske side har jeg helt styr på. Og jeg er villig til at investere nogle penge i projektet, for at få det hele op og køre.

Med hvor pokker begynder jeg?

Glæder mig til at blive klogere!

Mvh Rikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Hej Rikke,

Jeg er ikke ekspert på området, men den her side har hjulpet mig rigtig meget: http://www.toldpriser.dk/

Håber du kan finde svar på nogle af dine spørgsmål der Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:07

Undskyld for spam, men kunne ikke lade være med at tænke på thorsborgs bog. hvis du ikke har læst den, forslår han nemlig i dit eksempel at du køber dig ind på de der webhoteller der har en færdi shop med betaling og det hele, det var bare lige en fodnote, istedet for at få en dyr programør til at kode et salgssite til dig, da du tydeligt virker mere tændt af at sælge end alt det tekniske bag en hjemmeside, så det var bare lige en ide

Ricky - Held og lykke med ideen

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:09

Kære Jesper.

Det var da en GENIAL side, til når jeg når SÅ langt he he

Mange tak for hjælpen :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:11

Hej Ricky... "Hjemmesiden" er skam et lager i mit eget hjem hehe Har tænkt mig at sælge via sider som trendsales, dba osv :) Ønsker ikke pt en webshop, blot lidt ekstra penge på sidelinien :)

Men tusind tak for rådet anyway! :)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:40

Hej Rikke

En rigtig god side at starte på er aliexpress, der er en side under alibaba, hvor producenterne kan sætte deres ting til salg - ofte i mindre mængder end normalt, og hvor du kan købe varerne med et visa kort.

Jeg har selv importeret lidt af hvert via den, både privat og til mit firma, så spørg endelig hvis du har nogle konkrete spørgsmål, evt send dem per e-mail: Janus@lindau.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:53

Hej Janus...

Tak for dit svar! :)

Kan det overhoved betale sig, at importere fra østen? Jeg mener, med afgifter, told og fragt, bliver det hele så ikke det samme? Eller er der en reel avance at trække hjem på produkterne? (Både privat og til firma?) - For hvorfor køber ALLE så ikke bare fra udlandet?

Mvh En skeptisk med ivrig iværksætter :)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:57

Hej

Det kan sagtens betale sig - der er ihvertfald mange som ikke laver andet end at importere fra østen.

Om der er avance kommer an på en del ting - nogle ting er der ingen ting at tjene på, andre en hel del.
Men det er oftest nogenlunde til at regne ud, for du kan få oplysninger om fragt og pris på aliexpress, og hvis du vil være sikker kan du ringe til skat og høre hvad told procenten præcis er for de varer du vil købe.

Alle køber ikke udlandet fordi du lige præcis skal sætte dig ind i told, moms, fragt osv. og det er ikke alle som orker at sætte sig ind i dette. 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 00:01

hehe vi skulle da næsten blive partnere :D 

Jeg sonderer lige terrenet... Tak for de gode råd! :)

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:13

Du er velkommen til at kontakte mig for en seriøs snak om dine muligheder, jeg arbejder til daglig med nye forretningsprojekter og investeringsmidler!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)