Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til punkter i forretningsplan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg er igang med at skrive en mere omfattende forretningsplan. Jeg har fået punkterne ud fra en bog, der gennemgår det at skrive en forretningsplan. Men der er nogle af punkterne den ikke beskriver så godt, så dem vil jeg gerne have hjælp til hvordan jeg skal beskrive. 

Det er i forbindelse med markedsanalysen hvor jeg skal beskrive nedenstående punkter.

- Efterspørgselsforhold

- Udbudsforhold

- Distributionsforhold

- Prognose

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:06

- Efterspørgselsforhold: Din vurdering af efterspørgslen på produktet (er der en reel efterspørgsel på produktet/servicen - eller skal den skabes, hvor mange potentielle kunder findes der, hvor ofte skal produktet/servicen fornyes/anvendes osv.)

- Udbudsforhold: Din vurdering af udbuddet af produktet (udbydes produktet allerede? Hvis ja; hvor mange andre udbydere findes der, er der kun danske eller er der også internationale, hvor godt dækker udbyderne markedet osv.)

- Distributionsforhold: Din vurdering af distributionen (hvordan distribueres produktet/servicen, hvem skal involveres i distributionen, er distributionen forbundet med omkostninger [hvis ja; hvilke?] osv.)

- Prognose: Din vurdering af fremtidsudsigterne for dit produkt/service (i hvor mange år fremover vil produktet/servicen kunne bruges, er der nogle trusler mod dets fortsatte eksistens, er der andre virksomheder der på vej til at tage "førertrøjen" osv.)

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:31
Super fest. Det du har skrevet. Hvis jeg har andre må jeg så kontakte dig??
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)