Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er Amino for alle? Burde der være en aldersgrænse?

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Madsen:
Så bliver jeg nødt til at spørge - hvorfor har du så lavet tråden?

Det er jeg nu glad for at han gjorde. Den åbner op for et dilemma, jeg ikke selv har tænkt så meget over før. Og det er jo sådan set generelt for alle forummer.

Men en helt anden ting er, at man nok slet ikke kan udelukke folk under en vis alder? Hvis man får en besked om, at man ikke kan oprette en bruger, fordi man er under 18 år, så begynder man da bare forfra med oplysningerne - Denne gang med en alder på 18.

Men interessant diskussion.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:41

Og det skal lige siges, at jeg slet ikke går ind for at udelukke nogen. Jeg tror ikke, det fører noget godt med sig eller har nogen effekt overhovedet. Det var ikke lige klart i mit indlæg.

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 18:43

Nu ved jeg ikke lige hvor mange der er under 20 år, der er selvstændige?

Men jeg mener helt klart at det er viljen til gøre noget der tæller og hvis det kræves at en 16 årige, bruger 2 år på amino for at hente inspiration og viden. Så er det allerede første trin på vejen til succes.

Jeg kan sige så meget, at hvis der var en aldersgrænse der lød på 18 år. f.eks. 

Ja så sad jeg ikke og skrev dette indlæg ELLER var selvstændig i dag og jeg er 17 nu.

Så jeg syntes bestemt ikke at unge skal udelukkes for at hente inspiration eller rådgivning hos erfarne folk. De skal starte et sted og her Syntes jeg at Amino bare er godt skridt på vejen.

Jeg takker Amino og alle dem der sidder klar med en hjælpende hånd. 

Uden dem var jeg ikke selvstændig i dag.

Uden dem havde jeg nok ikke den vilje til ting som i dag.

Uden dem havde jeg ikke åbnet op, for det jeg virkelig brændte for. 

Nemlig Iværksætteri

Vi er fremtiden. De unge er fremtiden. Give them the tool's and they will bring back the gold.

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46

Forum må være for alle iværksættere ung som gamle, dem som ikke kan se eller dem som ikke kan skrive næsten et ord uden stavefejl alle der vil starte som iværksættere bare snuse til det, skal selvfølgelige være velkomme 

vi alle bidrage med noget både dem i gang og dem som er nået trinet videre og lever af sin iværksættere passion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:54

Celgaard:
Hvorfor er Amino for alle og hvordan opretholdes et højt fagligt niveau, når vi nu er så broget en skare herinde??

Hvad er et højt fagligt niveau? Og bidrager du hertil? 

Er et højt fagligt niveau at få 1 endegyldigt svar fra en velanset person, eller er det at få 10 forskellige input fra en "broget skare". 

Hvem sælger folk fra amino sine produkter til og hvilke meninger bør man derfor forholde sig til? 

Men helt sikkert et spændende emne Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 19:31

Jeg hører til blandt de mere erfarne iværksættere, og selvom jeg nok ikke kan få overbevist Fruen om at yachten bør skiftes fordi den er våd - så har jeg gjort det godt.

Hvordan?

Ved aldrig nogensinde at lukke øjne og ører for hvad andre mennesker har at fortælle.

Jeg er helt enig i Lundsby´s betragtninger om at Amino ikke rigtigt bliver betragtet som noget særligt brugbart blandt nogle af dem der investerer deres fulde tid på iværksætteriet, men sådan vil det nok altid være. Selv på seriøse udenlandske fora skilles vandene ofte, fordi iværksætteri ofte er testeronduftende børnehaveri :)

Jeg kunne forestille mig at opfølgningen på Plusabb. bliver egentlige plusartikler som man betaler for, og her vil det seriøse og den velunderbyggede erfaringsudveksling finde sted. På den måde er jeg overbevist om at Amino bliver voksent for dem der vil være voksne, - og netop derfor skal Amino ikke udelukke nogen. Alsidighed blandt brugerne er et must i et forum, - efter min gammeldags mening.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:37

Jeg har hørt nogle sige Amino er som Arto bare for voksne :)

Synes det fint nok som det er nu.

De helt seriøse kan jo bare benytte sig af Amino Plus det vil dem under 18 nok ikke benytte sig af.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Amino er for alle, fordi du ikke kan sætte alder på kreative hjerner Big Smile. Og sådan håber jeg så sandelig ,det bliver ved med at være (?).

Hvorfor skal Amino sættes op til kun at være et sted med 'højt fagligt niveau' ?

Med venlig hilsen

Linda

Find mere om mig på Linkedin 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:58

Celgaard:
Hvorfor er Amino for alle og hvordan opretholdes et højt fagligt niveau, når vi nu er så broget en skare herinde??

Jeg synes det er en rigtig spændende problemstilling du åbner op for! I mine øjne, så er det høje faglige niveau blevet ofret, for at gøre plads til den brogede skare.

Personligt, er jeg rigtig glad for Amino, da den brogede skare af brugere herinde, for det meste har massere af forskellige vinkler på problemerne, og på den måde er en rigtig god inspiration. Det faglige niveau er meget svingende herinde, men tilgengæld er her masser af inspiration, og en enorm mængde viden om alverdens emner, der aldrig kunne være blevet samlet i et selektivt forum.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:21

Det der er super ærgeligt er at vi savner hele vækstlaget, forstået på den måde, at langt de fleste af dem der sigter efter og har muligheder for at få en venture investering og virkeligt skalerer!

Det er synd fordi det er dem der i høj grad, kunne inspirerer andre og dele ud af deres erfaringer. Specielt synergien imellem unge mennesker, tror jeg ville være positiv.

Heldigvis så er de gode til at netværke andre steder f.eks. twitter og de mange arrangementer der er for startups f.eks. startup bootcamp.

Desværre er de ikke på Amino! Man må jo nok erkende, at hvis man lukker alle ind, så er der nogle der vælger at blive væk!

Derfor kunne jeg sagtens se en ide i at lave et område, hvor det var begrænset hvem der kunne skrive (der er ingen grund til at begrænse læse adgang). Når man så havde fået etableret en god tone, så kunne man gradvist stille og roligt lempe på begrænsning, hvordan folk opføre sig på et forum, afhænger jo meget af hvordan andre opfører sig.

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)