Der er jo en masse knald tilbud paa fiverr.com. Men stoler ik helt paa dem der tilbyder at oversætte tekst.
Har du erfaringer med brug af nogen fra fiverr.com hvor du skulle fra Dansk til engelsk, tysk, hollandsk, fransk. Eller fra engelsk til fransk, tysk, spansk etc.
Der er nogen der kan oversætte til 4-5 sprog meeen jeg kan jo umuligt vide om det er godt det de oversætter naar man ikke kan de forskellige sprog..
Høre gerne hvis du har nogen erfaringer med fiverr.com og oversættelse.
Jeg har selv brugt Fiverr.com et par gange, men det var dog ikke ved oversættelse af tekster.
Jeg fik derimod lavet et par logoer derinde, og jeg vil sige, at kvaliteten var ganske god i forhold til prisen - men den var dog alligevel ikke helt god nok til, at jeg i sidste ende valgte at bruge logoerne.
Så jeg vil sige, at det kan være en fin idé at prøve det af, men du skal ikke forvente, at kvaliteten er højt i top, hvilket også er forståeligt nok med henblik på prisen
Ang. sprog var det noget Dansk/engelsk selvom jeg nok ville kunne gøre det selv. Derefter var det engelsk til fransk, og muligvis andre sprog som Hollandsk, spansk, tysk.
Men hvis folkene paa Fiverr bruger google translate ja saa er det jo ik nødvendigt at bruge dem.
Altså det er ikke noget jeg ved, skal selvfølgelig ikke skære alle over en kam.
Men jeg har en formodning om at det kunne være tilfældet ved nogle derinde, hvor de måske tilretter lidt i det.
Skal oversættelserne være på lav budget? Eller hvad skal de bruges til?
ja det er ikke en side jeg gider smide mange penge efter lige nu. Det var lige for at hoere om der var nogen her der havde proevet nogen derfra.
Tror jeg gør som Thasje skrev, Prøv, og saa tage fat i en jeg stoler paa der kan sprogene og faa vedkommende til at læse det igennem, saa ved jeg paa hvilket plan vi er paa :-)