Hej Aminoer Jeg har netop fået lavet www.sitetrader.dk og vil meget gerne have lidt feedback på siden. Siden giver mulighed for at sætte sit website eller domæne til salg. Siden er gratis at bruge og man har mulighed for at sælge anonymt så kun seriøse potentielle købere får alle informationer om siden som sælges. Søger ris/ros og meget gerne konstruktive forslag til forbedringer. På forhånd tak |
Koncept til køb og salg af websites - Feedback
- 1
Hvordan har du tænkt dig at skabe indtægter? :) |
Det ser ganske godt ud. Desuden en meget god idé. Må jeg spørge om hvad du har lavet siden i? Er det et cms-system? Overskuelig side. Men jeg savner noget mere liv, billeder m.m. Men det kommer selvfølgelig automatisk når siden kommer ordentligt igang. Godt arbejde! :) |
The only place where success comes before work is in the dictionary.
Hej Cecilie Tak for din kommentar :) Må indrømme at jeg ikke har gjort mig nogle overvejelser omkring indtægter, vil først og fremmest gøre siden så brugervenlig som mulig og derefter arbejde lidt på besøgstallet :) |
Hej Henrik Tak for din kommentar. Er helt enig i at der mangler liv på siden, men håber at det bliver bedre når der forhåbentlig kommer nogle spændende sider til salg :) Siden er lavet i noget der hedder Drupal. |
ser ikke godt ud i EI9 - desværre
super koncept - kig evt. nærmere på flippa.com for inspiration :o)
sidder selv med en projekt, hvor jeg bruger drupal - super cms system.
helg og lykke |
FBHate | Because Nobody Cares What You Like
Hej Kasper, Det var så lidt. Det bliver spændende at følge. Okay, det er også godt :-) |
The only place where success comes before work is in the dictionary.
Hej Brian Mange tak for din kommentar, vi får lige styr på siden i IE9 hurtigst muligt :) |