Jeg forstiller mig at du selv vil lege lidt med det, der findes mange online løsninger som endda er gratis, i stedet for at du betaler alt mellem 2-6000 kr for det.
Start med at kigge på Wordpress. Derefter finder du et tema som passer til dit formål. Så har du klart alt basic selv :)
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Start med at kigge på Wordpress. Derefter finder du et tema som passer til dit formål. Så har du klart alt basic selv :)
NEJ! jeg synes du dybt tager fejl AngryBird, i at bruge wordpress til sådan nogle ting. Jeg ville nok hellere bruge et CMS system som Joomla eller Drupal.
NEJ! jeg synes du dybt tager fejl AngryBird, i at bruge wordpress til sådan nogle ting. Jeg ville nok hellere bruge et CMS system som Joomla eller Drupal.
Nånå og hvad er din begrundelse for det?
Du har åbenbart ikke særlig gode Wordpress kundskaber.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Nå okay. Så det siger du. Jeg har aldrig betalt en krone for kvalitet, lavet det hele selv i wordpress, og jeg klager sgu ikke..
Det hedder ikke wordpress for sjov, vel? Som de andre siger så kan man også betale sig ud af det, MEN man kunne også vælge et andet CMS system. Hvorfor?
WordPress er til bloggere, det er det, og det har altid været sådan. Ja, måske kan du få nogle plugins som virker lidt, men NEJ. Så ville jeg hellere fortrække Joomla da man bedre kan bruge det til firma profiler.
Og hvis trådstarteren er villig til at betale for noget der kommer til måske at se federe ud, så synes jeg han skulle gøre det.