Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny infoside om Thailand, køb, leje, info, fly, hotel - hvad synes du so far :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Phillip

Jeg har ingen anelse om hvorfor tilmeldingen står "skævt" i din browser ?

Men det må jeg checke må Thomas :)

Jeg havde gerne selv boet ( delvist) i Thailand, men det er vi to om at bestemme derhjemme :)

Some day..  Some day

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Takker Phillip

Your welcome :)

And good luck with your dream my friend :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du skal være sød ved Bangkok, her er dejligt. Har lige været "flygtning" i en uge i Pattaya pga. oversvømmelserne og det er den by der skal slås ned på i kritik.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har Bangkok fået et lidt pænere behandling :)

Jeg sidder også og leger lidt med siden læsertips/billeder om Thailand, og har bla. fået et bidrag fra Philip - takker :)

Men ved ikke helt hvad jeg skal kalde siden, og opbygningen - har du nogen gode ideer, så den ikke bliver alt for rodet ?

 

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Den lygter lidt for meget af en side der er bygget til SEO/Penge, synes den skal laves lidt mere forbruger venlig også er det vigtigt du ikke har din tekst strukket ud, den skal samles så det er mere læsevenligt.

Du har jo en kæmpe fordel i du kan bruge en masse lækre billeder fra Thailand, måske lidt lækre youtube videoer også det ville ikke skade i hvert fald.

Flot side, men det var de ting jeg lige kunne finde, hvis du ville have lidt gratis kritik Wink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jo - super med tilbagemeldinger.

Hvad tænker du mere læservenlig ( fordi jeg har tilpasset teksten til at dække fra venstre mod højre ?? ).

SEO/Penge :) , jo det er ihvertfald en del af ideen - selvom jeg synes der ligger meget gratis info også :)

Har du noget specielt i tankerne med mere forbrugervenlig ? Forslag modtages med kyshånd.

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Du skal integrere siden mere med din veletablerede hjemmeside omkring boligkøb i Thailand - altså www.thai-invest.dk.

Folk gider ikke pdf-filer (jeg gør i al fald ikke), og når du allerede har en flot hjemmeside omkring køb af bolig i Thailand, så hvorfor ikke bruge den, og samtidig høste lidt SEO-gevinst ved at linke dertil.

Hilsen, Robert

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)