Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny infoside om Thailand, køb, leje, info, fly, hotel - hvad synes du so far :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået samlet det meste om Thailand på en ny "samleside" Tursiden.dk .

Jeg har forsøgt at holde det i samme enkle stil som min online slikbutik .

Ikke helt færdig endnu, mangler bla. Lejeboliger i Thailand, men nærmer mig så småt :)

Rigtig god hjælp fra Thomas hos Webcoders .

Da vi talte sammen første gang for 1 eller måske 2 måneder siden, synes jeg han talte sort - med alle de fagudtryk, og må indrømme at jeg var tæt på at droppe ideen med selv at skulle gå igang med en wordpress side - men han har været god til at guide en som mig, totalt uden teknisk snilde igennem - tak for det Yes

Ideen med siden er at erstatte min gamle Køb af bolig side, og samtidig krydre den med meget mere konkret info om stederne, og ikke mindst udlejemuligheder og lidt affiliate.

Hvad synes i so far :)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Jeg har jo lyst til at tage til Thailand nu Smile

Ideen, med at samle en masse nyttig viden om Thailand på ét website, synes jeg er rigtig god. Jeg har ikke læst alt hvad der står (for det er ret stort site du har fået bygget op), men det ser ud som om, at du kommer ret godt rundt.

Det er en fin beskrivelse under "Om Thailand", men prøv at dele det op i flere underpunkter, så man undgår at skulle scrolle for meget. Du har f.eks. en overskrift der hedder Golf i Thailand. Det synes jeg ikke der er nogen grund til at nævne under beskrivelsen af Thailand, da golf i forvejen har et menupunkt foroven. Desuden kunne fx Shopping, Klima, Vacciner, Adfærd og adresser på ambassader og lign. sagtens have et punkt for sig selv. Jeg tror det vil gøre det meget mere overskueligt at finde lige præcis den information man mangler (fx hvilke vaccinationer man skal bruge), i stedet for at skulle skimme/læse sig igennem alt teksten.

Hvis du samler den mere overordnede information om Thailand i nogle underpunkter, så vil det også være nemmere at lave interne links på siden. F.eks. behøver du ikke bruge plads i beskrivelsen af Bangkok og de andre områder på at fortælle om klimaet, men i stedet kan du linke til klima-undersiden.

En anden ting jeg lige bed mærke i under beskrivelsen af Bangkok - du skriver: "Byen kan virke noget uoverskuelig – og også være ekstrem varm, specielt om sommeren (april-august), hvor temperaturen sagtens kan nå de 40 grader. Samtidig er der meget høj luftfugtighed, så husk at drikke rigeligt med vand.  Trafikken i Bangkok er kaotisk, og byen er da også temmelig  forurenet." Det sælger ikke Bangkok særlig godt Smile Men jeg ved heller ikke om du har en økonomisk gevinst ved at drive websitet. Hvis ikke du har, så giver du vel egentlig bare en sandfærdig forklaring af Bangkok, men når jeg læser det, får jeg umiddelbart ikke lyst til at smutte forbi Bangkok. Nu har jeg dog været der før, og jeg er vild med Bangkok trods trafik, forurening, høje temperaturer osv.

Men i hvert fald - jeg synes du skal tænke over, om du vil være hudløst ærlig eller om du vil sælge.

Du har 2 dropdown-menuer, som er ret uoverskuelige. I stedet for at gentage menupunktet (områdebeskrivelse og golf) i punkterne i dropdown-menuen, så bare hold det til stednavnene - altså, Bangkok, Hua Hin, Pattaya osv. Og så gør det gerne venstrestillet i stedet for centreret, det vil gøre det en smule nemmere at læse.

Et par design-ting:

• din skrifttype er lidt svær at læse, synes jeg, men det er måske smag og behag.
  • boksen med vejrudsigten er ikke særlig pæn, se evt. om du kan finde en anden.
  • de runde hjørner på de blå og orange kasser på forsiden fungerer godt og giver siden et mere blødt look. Se evt. om du kan få det på tekstfeltet, altså rundt om hele indholdsdelen.
  • se om du kan få en bladre-funktion i dit galleri, så man ikke skal åbne og lukke hvert billede. Og tilføj gerne en billedtekst om, hvor billedet er taget.

Held og lykke med sitet.

Mange hilsener,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:46

Tak for en grundig gennemgang Sisse :)

Nogle af tingene( gentagelser f.eks med golf) er SEO relateret.

Vedr. Bangkok, kan jeg godt se jeg har givet den en lidt hård medfart :), byen er nemlig fed nok..

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:02

Flot side Jesper, jeg synes ikke den ser så Wordpress agtig ud og det er ment som et kompliment.

Jeg har selv lidt et love/hate forhold til Bangkok. Jeg er vild med bilerne, de evige skyskraber byggerier og en by der konstant vokser og forandrer sig, menneskerne, fortovsrestauranterne, det dyre og smarte side ved side med det traditionelle og folkelige og så er der fedt at gå i byen også/især udenfor Soi CowboyWink

Held og lykke med siden, nu er vi efterhånden en hel del danskere som arbejder online med Thailand på den ene eller anden måde. Det kunne være sjovt at mødes i Bangkok til en snak og et par øl allesammen.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:05

Det var mig der skrev ovenstående, hvordan i alverden er jeg blevet logget ind som Hr. Lynge?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50

siden den er super flot Big Smile

Selvfølgelige kan ligge mere info på siden og udbyggende  den interne struktur , der er jo altid ord og ting der forklares bedre 

Eksempelvis hvor er golfbaner vis det med kort 

hvor mange banner har de mv.

kan forkomme ord ikke alle forstår lav en side om det start hvert emme ord om dette ord denne side starter med h1 omkring dette emme , det kan være som wiki ordbog som på amino.dk  

arbejde og atter arbejde med mere indhold videoer på siden og alt 

men i alt godkendt side Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:55

Mærkeligt Erik :(

Mikael - takker.

Ideen er at der kommer mange uddybende artikler om enkeltemner, dykning, golf , sightseeing osv.

Også fede præmier - gratis ophold i Thailand osv.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:14

Først skal jeg lige nævne, at jeg ikke har læst de andre indlæg, så du må udlede dét, du kan bruge af mit personlige input.

Overordnet set synes jeg, at det ser ganske ok ud. Ikke vildt lækkert, men fornuftigt nok i forhold til så meget andet. Der er dog et par ting, jeg savner:

1) Man kan søge på henholdsvis "Hotel" og "Fly". Det vil sige, man skal på din side søge i to forskellige søgemaskiner. Og jeg ved, at det er muligt at søge på "Hotel + Fly" i 'en og samme søgemaskine/søgefunktion. Det kan man på de fleste rejsesider. Det er smart, og det er tidsbesparende. Folk er som udgangspunkt enten dovne eller utålmodige, så hvorfor ikke forbedre funktionaliteten på dette punkt? :-)

2) Jeg savner mere liv på forsiden. Flere "Call-to-acrton"-tilbud eller rejseforslag: Hoteller, byer, attraktioner. Whatever!

PS! Jeg er selv ved at skabe et rejsesite henvendt til ét specifikt land, så jeg forstår 100 % de udfordringer, du står overfor.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:59

Hej Thomas

takker for input :)

1. du kan sagtens søge begge i et - lige så snart du kommer over på søgemaskinen vælger du blot fly+hotel.

Det var nok mest designmæssigt jeg valgte denne løsning.

2. calltoaction - der kommer mange gode ting på forsiden - har allerede de første aftaler på plads, men skal lige finde ud af hvordan jeg gør det smartest :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:56
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)