Papandreou har ikke klart hvad der skal stemmes om meeeeen - stemmes skal der. Det kan ikke række, at de får eftergivet halvdelen af den gæld de har kunnet opbygge med at fuske långiverne med tallene, og heller ikke det er en ensstemmig håndsrækning, mod at Grækerne så kniber ballerne rigtigt sammen - nææhhhh - der skal da lige, når alt er på plads annonceres en folkeafstemning Jeg er ikke tosset, jeg ved godt det er hårdt for mange, og mange det er hårdt for er slet ikke de som har levet flot uden skat, men det er jo noget Grækerne må fixe i deres lovgivning. POLITISK MOD betyder ikke mod til at leve over evne for lånte penge og snyde, men MOD til at rette op når vennerne stiller op. Vennerne gør det nok så meget for at redde sig selv, men det duer altså ikke hvis ham de hiver på i redningsbåden hele tiden sidder og borer huller i den. Tiden kan nærme sig et punkt, hvor skibsbrudne som Italien, Spanien m.fl. kan få at se hvad der sker hvis man ikke spiller med. Det vil blive hundedyrt for Europa, men mon ikke Grækerne får læst og påskrevet MEGET kraftigt i disse timer, og der bliver ingen second chance. ØV ØV ØV (ja Jens More jeg ved du sagde det - men der er jo stadigt håb |
De vil gerne være med i euroen, men de vil ikke redde økonomien. De strejker i stedet for at lave noget produktivt. Jeg håber der bliver lavet to euros. En til de lande, som ikke klarer sig godt, og en til de lande som klarer sig godt.