Hey,
Lyder som en god ide, håber det lykkes for dig :-) Mvh Anders |
Takker, kan se du er i gang med noget wall-sticker... har du set min ide nr.10 til Floor-sticker, er jo ret simpel, men tror det godt kunne blive stort.
Hey,
Lyder som en god ide, håber det lykkes for dig :-) Mvh Anders |
funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.
Her i huset kører far her med sorte sokker og mor med hvide. Lille pigen på 4 alle farve gør ik noget vi kan ikke passe hendes aligevel. Når det er tid for nye sokker køber jeg så en 20-30 par og smider alle andre gamle sokker ud, og ersatter hele lortet med de nye. skulle der dø en sok, så gør det ikke noget og det er nemt at holde styr på. Når de kommer ud af vaske maskinen, bliver min og konens kasse med sokker hentet og de bliver så alle bare kastet ned i den. og så tager man 2 når man skal have sokker på om morgenen som altid passer sammen. Vi har dog et par enkelte hver som ikke er sorte eller hvide, men med mønster på, og der er det ganske nemt at finde modparten. Det er så ikke sokker til 50-100 kr stykker vi gør det med men gerne 5par for 30-40 kroner. så er det ikke så slemt. |
Tricket er at alle strømperne skal være med forskelligt mønster. Så kan man altid nemt finde dem der passer sammen, og man får en noget sjovere hverdag |