Lidt storhedsvanvid må man godt have her i Jantetæskeren :-) Bare løst det evindelige problem med at sorterer sokker (vi er en fam. på 5) med ide nummer 45 |
Smart, men med 1600 omdrejninger, falder de så ikke ud af hullerne?
Lidt storhedsvanvid må man godt have her i Jantetæskeren :-) Bare løst det evindelige problem med at sorterer sokker (vi er en fam. på 5) med ide nummer 45 |
Smart, men med 1600 omdrejninger, falder de så ikke ud af hullerne? |
Nu er det fortegnet lidt, men pointen er at det skulle sidde fast. Og har siden tænkt at den måske skulle laves af silicone? |
Jeg så engang nogle holdere til eet par sokker, hvor man stikker dem igennem en ring med et stjerneformet hul. Skousen uddelte dem engang med reklametryk på. Det er en fantastisk ide. Dette burde følge med hver gang man køber sokker.! |
Indehaver http://CodeByProxy.com
Ja da!!! Præcis sådan noget, og man kunne sagtens i en måtte med plads til 10 par ha' sådan en stjernefunktion... NOW we're cooking!!! :-) |
fantastisk idé - vi er også fem her....og det er et freaking sokke-mareridt :) |
Der er også kommet de der sokke-klemmer man bruge, som oven i købet har indbygget bøjlefunktion. Det virker alt sammen meget smart, men spørgsmål er bare om man får det brugt. Det er nemt at have gode intentioner, men jeg tvivler personligt selv på at jeg vil huske at bruge dem hver gang. Så er den firkant med huller man har ved sengen, nok bedre, hvis bare man kan sørge for at de ikke falder af under vask. |
Jep, se nu og få den lavet og få den præsenteret for IKEA, de kommer sgu ikke af sig selv, then your cooking! |
Mon man bare skal ringe til den lokale eller direkte til Sverige? ;-) |