Jeg har rigtig længe haft en god indtjening ved siden af mit faste fuldstidsarbejde og har meget længe gået med idéen om at komme i et kontorfællesskab så jeg ville kunne satse flere timer på min egen virksomhed. Desværre fandtes dette ikke i hverken Skive eller omegn, hvor jeg bor. For ca. 3 måneder siden blev jeg præcenteret for Sparbank Væksthuset som Skive Erhvervs- og Turistcenter har brygget på i over 11 år og hvor heldig har man lov til at være. D. 1/10 startede de første i huset og i dag d. 1/11 blev det min tur. Jeg er gået på deltid hos Cykelpartner.dk og har derfor 2 dage for mig selv i væksthuset hver uge. Det er dels fordi jeg i første omgang skal bevise for mig selv at jeg kan komme op om morgenen og holde mig selv motiveret og dels fordi jeg er rigtig glad for arbejdet hos Cykelpartner.dk, som jeg har arbejdet med i over 3 år. På sigt håber jeg at kunne være 100% selvstændig måske med Cykelpartner.dk som en af mine kunder. Jeg beskæftiger mig med programmeringsopgaver i PHP, Javascript og mange gængse webteknologier. Derudover har jeg en stor del med affiliate markedsføring på egne hjemmesider, men også med råd og vejledning til webshops om hvordan de får mest muligt ud af deres annoncekroner. Jeg har en meget stor erfaring og ekspertise med webshop systemet OScommerce og har faktisk næsten lavet alt tænkeligt til det.
Mit skrivebord ser indtil videre således ud: Nu vil jeg knokle videre med egne projekter og kundeprojekter! Ha' en god dag. |
Lækkert, min ven! Jeg ønsker dig alt det bedste i fremtiden. Det skal sgu nok blive stort, det her :-)