Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får man den fedeste hjemmeside lavet i Midt/Øst Jylland?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi er 2 som er ved at starte en større IT virksomhed (b2b), og er i øjeblikket igang med at finde det rette firma som kan lave vores hjemmeside. Vi har snakket med diverse rådgivere rundt omkring, og fået fortalt at sidens pris ligger på omkring 50.000 Kr.

Men det er nu ikke dét der er problemet - Problemet er vi ikke kan finde (via internettet) et sted her i Midt/øst jylland, hvor vi tænker WAUUUV!!! Hvor man bare har lyst til at købe en hjemmeside hos dem hvis hjemmeside man sidder og kigger på. 

Der skal være noget grafisk på siden, og designet i top, så hellere betale lidt ekstra for det spiller fra starten af :)

Kunne være rart hvis nogen herinde kunne anbefale et firma for os? Event. nogen der har haft gode erfaringer med at bruge et firma til fremstilling af deres hjemmeside?

En bonus for os, er hvis firmaet også kunne hjælpe med Logo samt visitkort.

Go' aften.

/Laurits

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at fortælle om hvilke funktioner, de skal være på siden. Det kan sagtens være at dine rådgivere tager fejl mht. Pris :)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laurits, 

Vi håber du finder en kompetent mand til din hjemmeside opgave.

Hvis du skulle få brug for et firma til logo og visitkort design/tryk står vi altid klar til en rigtig god pris.
Du kan kontakte mig på ek@partnerdesign.dk

Fortsat god aften

Vh
Emil 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom Andreas nævner bliver du nødt til at komme ind på hvilke funktioner siden skal have? Er det en b2b webshop? Er det en præsentationsside? Er det noget mere avanceret som skal bygge fra bunden?

Du/i bliver nødt til at løfte lidt af sløret for hvad siden skal kunne før du kan få et kvalificeret svar

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Laurtis. 

Som mange af de andre nævner så er det umuligt at sige om prisen er den rigtige, uden at høre mere om projektet. Men som jeg læser det så er det heller ikke prisen der er det vigtigste i første omgang. Det vigtigste er at finde en god leverandør, som i kan sammen med. 

Det er forskellige hvad de forskellige virksomheder er gode til, og samtid er det også forskellige nemmesker der er bag ved. Kunsten er at finde en virksomhed hvor i er tilfreds med jeres dialog, pris, og samlet færdigt leveret produkt. Et sted hvor i kan hjælpe hinanden med at tjene penge. Der er ikke noget bedre end tilfredse kunder som holder i mange år. Det er vi vist allesammen interesserede i. 

Vi er en lille virksomhed, med vokseværk i øjeblikket, vores løsninger strækker sig fra templatebaserede wordpress løsninger, til advancerede "byg-fra-bunden" løsninger med fokus på det gode design 

Jeg kan godt lide jeres tanke om at den virksomhed i skal samarbejde med skal have en hjemmeside der siger "WAUUUVVV" - men det er måske endnu bedre hvis i finder en virksomhed som kan få jer selv til at sige "WWAAUUUVVV" omkring den løsning der bliver udarbejdet til jer. 

Jeg vil meget gerne vise lidt frem vi har lavet, så kan i jo se om det er noget for jer. Vi har igennem mange år haft fokus på det gode trykte design, men igennem de senste 4 år har vi vidreudviklet vores virksomhed med fokus på digitale løsninger.

Hvad er sit nummer? Eller e-mail så kan jeg lige give lyd fra mig. Ellers kan du fange mig på Simon@byflou.com eller på tlf. 21400042. Om ikke andet kan vi i hvert fald hjælpe med noget gratis rådgivning om ikke andet :)

Venligst

Simon Falentin Olesen

21400042

Simon@byflou.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt jeg burde skrive noget mere omkring hvilken side det er vi søger, men er svært at fortælle meget uden at afsløre idéen.

Men det er ikke en decideret webshop. 

Der skal være mulighed for login på siden for MANGE brugere, og der skal ligge en masse annoncer. 

Siden skal være enkel, men alligevel med et fedt design. 

Ville være fedt hvis siden kan køre på Ipad, så nok ikke så god en idé med en masse flash, selvom sider i flash kan være meget attraktive. :)

Men mest af alt, handler det meget om at finde et firma, som kan lave både det grafiske og samtidig lave en super enkelt hjemmeside.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Falentin Olesen:
Jeg kan godt lide jeres tanke om at den virksomhed i skal samarbejde med skal have en hjemmeside der siger "WAUUUVVV" - men det er måske endnu bedre hvis i finder en virksomhed som kan få jer selv til at sige "WWAAUUUVVV" omkring den løsning der bliver udarbejdet til jer.

Fantastisk. Lige det jeg ville høre og som vi har været ude efter :)

Har du event. en hjemmeside hvor jeg kan se nogle referencer? 

/Laurits

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laurits,

Vi har en del kunder rundt omkring i det jyske, til trods for vi holder til på Fyn. Formoder du gerne så leverandøren bosiddende omkring jer, så det er nemmere i forhold til at mødes? Vi kommer som regel selv ud til vores kunder, af flere omgange, også selvom der er et stykke vej - medmindre andet naturligvis er at foretrække. 

Så medmindre det er af afgørende betydning i forhold til den geografiske placering, vil jeg også meget gerne sende dig nogle eksempler på, hvad vi har lavet. Ellers kan du naturligvis se en række på vores hjemmeside, selvom den ikke er opdateret med de nyeste.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lauritsb:

Simon Falentin Olesen:
Jeg kan godt lide jeres tanke om at den virksomhed i skal samarbejde med skal have en hjemmeside der siger "WAUUUVVV" - men det er måske endnu bedre hvis i finder en virksomhed som kan få jer selv til at sige "WWAAUUUVVV" omkring den løsning der bliver udarbejdet til jer.

Fantastisk. Lige det jeg ville høre og som vi har været ude efter :)

Har du event. en hjemmeside hvor jeg kan se nogle referencer? 

/Laurits

Hey igen. 

Jeg har faktisk ikke engang en hjemmeside hvor du kan se referencer på. Du ved det er ligesom mekanikerens bil der trænger til at blive fikset ;) - Vi er i fuld gang med en stor ombygning, samtid med vi skal lancere vores nye Webshop CMS system

Vi har ikke fra start af været en virksomhed som solgte løsninger og fungerede som bureau, men vi har i stedet selv drevet forskellige ting. Vi har bl.a. flere webshops herunder bl.a. Byflou.dk og Sally-b.dk, og har også nogle portaler, her kan nævnes jegelskermode.dk. Igennem de sidste 8 år har forskellige kunder så løbende blot kommet til os, og derfor er vi endt med et helt team af udviklere, grafikere, fotograf osv. Jeg vil dog meget gerne sende dig nogle referancer og tage en snak om det hele. 

Simon

Simon@byflou.com

21400042

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)