Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver de bedste websites til den bedste pris?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forbindelse med realisering af en årelang iværksætterdrøm, har jeg behov for konstruering af en rimelig avanceret hjemmeside.

Nogen der kender til dygtige og troværdige spillere på markedet, som kan løse en sådan opgave?

Det må gerne være flash eller CMS, men det er ikke et krav.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Wazza.

En "rimelig avanceret hjemmeside" kan dække over mange ting. Kom med nogle mere konkrete ting over hvad den skal indeholde, så tror jeg helt sikkert du vil få flere henvendelser :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:53

Læg din opgave på amino freelancer - og beskriv hvad hjemmesiden skal kunne mere specifikt! 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Skrevet kl. 16:55
Hej Simon

Jeg kan desværre ikke være meget mere specifik, af hensyn til min ide.

Brugeroprettelser, lukkede grupper og interaktion mellem disse er vel det mest specifikke jeg kan blive. Databaser skal tilknyttes.

Jeg er vel egentlig også mest ude efter, at få sorteret de, som er af den fejlagtige overbevisning at de kan lave fede funktionsdygtige hjemmesider, fra de som rent faktisk kan håndværket ordentligt. Jeg kan godt lave en hjemmeside, men jeg er ikke stærk i HTML eller CSS.

Jeg efterspørger kvalitet og professionalisme fra starten, så jeg ikke spilder tid og penge.
Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 17:11

Wazza:
Jeg er vel egentlig også mest ude efter, at få sorteret de, som er af den fejlagtige overbevisning at de kan lave fede funktionsdygtige hjemmesider, fra de som rent faktisk kan håndværket ordentligt.

Du har selvfølgelig lavet en detaljeret kravspecifikation, som tager højde for de ting du ønsker implementeret i sitet?

Prøv som tidligere nævnt i tråden at oprette opgaven i Freelancer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15

Du er velkommen til at smide mig en email på frederik@enovasion.dk ; så vil jeg da gerne give dig et gratis estimat og eventuelt et par gode råd.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Skrevet kl. 19:43
Tak
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)