Hej med jer! Jeg vil så ufatteligt gerne starte min egen butik eller lignende, og jeg har en idé om at jeg skal tage uddannelsen til blomsterdekoratør og starte min egen blomsterbutik, men jeg kan bare ikke finde ud af, om det virkelig ER, det jeg vil! Jeg er et meget kreativt menneske, har tegnet og malet meget i min fritid førhen, elsker naturen og blomster, som inspirerer mig, elsker smukke ting, elsker mode, indretning osv. osv. Elsker at skabe... Er der nogle der kan komme med forslag? Også gerne fuldstændige åndssvage idéer! :) Det kan hjælpe mig med at sætte tankerne igang i hvert fald... Og en anden ting, hvordan virker det der med at mærke efter, hvad det er, man virkelig vil og har lyst til? For jeg synes det er svært. Er det ok, at man nogle dage ikke synes, det man ellers føler, man gerne vil, giver mening? Eller skal man absolut hver dag føle, at det holder?Hvordan er man 100 % sikker på, at det er det rigtige? Tusind tak på forhånd! :) |
Du kommer med garanti ikke til at synes hver dag er en fest, og det er heller ikke forudsætningen for at du har valgt rigtigt, og ved du hvad... hvis du vælger forkert, så vælg om, det største problem de fleste har er at de ser det som et nederlag at vælge om, det er det ikke tværtimod er det voksent og ansvarligt at sige, det er ikke mig, eller det gik ikke og så kaste sig over noget andet.
Men grundlæggende har du fat i en god vinkel... nemlig at forfølge din passion, jeg forsøger selv at forfølge MIN passion, ved ikke om det bliver en succes, men det er en fest imens :-)