Hej Aminoer! |
Hvad er du god til og hvor ligger dine interesser?
Mvh
Hej Aminoer! |
Hvad er du god til og hvor ligger dine interesser? Mvh |
Det nemme måde at tjene gode penge er at arbejde meget, og evt. på tider hvor ingen andre gider at arbejde. Tager du f.eks. aftenarbejde og knokler 37 timer om ugen skulle du gerne se penge banke ind på kontoen hurtigt nok til at du kan nå at sparer op til det store iværksætter eventyr. Hvordan du bliver iværksætter er lidt det samme: Du skal knokle som en gal, bruge rigtigt mange timer på det, men du får ikke (ihvert fald ikke i starten) den samme betaling for det. Du skal forberede dig på at du arbejder rigtigt meget, men tjener mindre end du ville gøre ved f.eks. at arbejde i Føtex. På sigt kommer du så op at tjene det samme eller mere end dem i føtex, men det afhænger af dit valg af branche, held og dygtighed. Vil du gå iværksættervejen er det ikke pengene der skal drive dig, så brækker du nakken inden du når til det med at tjene pengene. Vil du være iværksætter skal du først finde ud af hvad du brænder for. Hvad er dine hobbies, er der noget du kan bedre end andre, og hvad kan du tænke dig at bruge måske 12-14 timer om dagen på? Når du har fundet ud af det kan du evt. engagere dig i debatfora indenfor det emne, læse bøger og i det hele taget gøre alt hvad du kan for at blive ekspert på området. Så efter lidt tid (måneder til år) vil du helt sikkert se et eller flere huller i markedet, eller muligheder for at lave en forretning, også har du fordelen af at: 1. du har allerede en kunde gruppe, 2. du har et navn i markedet og 3. du ved du kan holde interessen for markedet. |
Hej Nikolaj. Noget af det første jeg gerne vil sige er at hvis du gerne vil tjene gode penge, kræver det masser af hårdt arbejde, vilje og mod. Men nok om det :-) Hvad du skal starte eller hvordan du kommer i gang er op til dig selv, du kan starte med at stille dig selv spørgsmålene: Når man er iværksætter er lysten drivkraften, forstået på den måde at du skal bruge rigtig mange timer på dine projekter og altid holde dig selv motiveret, derfor er det vigtigt at det er noget der interessere dig. Det kan også være du syntes du er enorm dygtig til at gøre rent på dit værelse på efterskolen, så kunne en lille rengørings biks måske være noget? Det alt sammen op til dig. Men mit bedste råd er, hold dig til noget der interessere dig og du har forstand på, lad vær med at begynd at sælge pumper hvis du ikke aner et klap om det :-) |
Synes selv jeg er ret god til meget og er meget lærenem. Bruger meget tid på evt. tjene penge, som flaskesamler i de lokale parker også bruger jeg meget tid på sport. |
Hej Nikolaj, Der er desværre ingen opskrift til at tjene mange penge! Men hård arbejde belønnes med gode penge. Så find ud af hvor dine interesser ligger, og hvad du er god til. Det kan være alt lige fra at slå naboens græsplæne, til at lave hjemmesider. Find ud af hvor dine kompetencer ligger. Og start med at udbyd dit produkt til billige penge, og dermed opbygge en solid kunde database. Det var sådan jeg kom i gang. Eller jeg tilbud faktisk min service gratis. Og det gør jeg stadig den dag idag. 14 Dage gratis, da jeg ved mit produkt fungere. Også derefter betaler de månedlig basis. Så er du sikker på dit produkt, så find en måde du kan få fat i dine kunder. |
Med Venlig Hilsen - Daniel, SeoPro.dk
Hej Nikolaj, De bedste tanker Mai |
De bedste tanker Mai Smidt.
Mulius.com - Legetøj for børn og barnlige sjæle.
Hej Nikolaj Det første du skal gøre er at finde ud af om hvilken branche du ønsker at arbejde indenfor.. Hvor ligger din passion?? Undersøg branchen og find ud af hvordan dine kollegaer gør og om det er det samme du ønsker at gøre eller om du kan videreudvikle på det som nu bliver gjort. Det handler mange gange om at gøre det anderledes end mange andre. Når du skriver Uden at du skal ud og arbejde på en arbejdsplads, mener du så: At du vil tjene penge hjemme fra eller / og at du ikke gider at arbejde ude ved kunderne?? Lav en plan over dine mål/drømme samt en tidshorisont for hvornår du vil opnå de forskellige mål.. Der skal være del mål og målene skal være realistiske. Ellers mister du fokus i forløbet. Jeg vil meget gerne hører hvad du finder ud af.. Hvis du har spørgsmål kan du altid skrive videre på dette indlæg eller sende mig en mail igennem min profil Mvh KNS |
Jeg kunne ikke sige det bedre, og det tror jeg heller ikke andre kan. Idéen skal være drivkraften og motivationen, ikke penge for dem går der lang tid, før du får lov at se og mærke :-) |
vis iværksættere tænk ikke på penge men hvad du vil knokle dag og nat for det skal lykkes for dig og når ser sin iværksættere drøm lykkes er det hård slid en velfortjente lykke . intet er let som iværksættere der er ingen hurtigt ved følge din iværksættere passion og kast dig ud i det |