det ved jeg ikke |
Trolololo
vis deler mange aviser ud tjener du mange penge jeg selv ved løbe med blamkompagniet tjente omkring 400.000 kroner årligt almindelige uge avis delte jeg hver uge 2000 stk jeg ud fik over 3 kroner stk , da altid var et par reklamer med god form en stor fordel alle byer kan der fås sådan arbejde dog skal der selvfølgelige være ledig ruter |
Når du ikke vil arbejde er det også arbejde at lave hjemmesider . vis ikke vil tage andet arbejde start med din nuværende computer du kan komme rimeligt langt uden en MAC computer og når du har leveret nogle hjemmesider har du råd til en bedre computer |
Jeg synes debatten burde lukkes her da det grænser til tiggeri. Desuden så ser din computer da ud til at virke helt fint [Billede fjernet af moderator] |
Er det ham? Nu må jeg grine. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Kan du uddybe den kommentar? |
Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation.
Jeg synes ærligt talt at vi skal stoppe her! At i gør grin med trådstarters alder i forhold til hvad han skriver, at han angiveligt ikke vil arbejde og så det med billederne, det har udviklet sig til decideret mobning. Jeg er enig i at hvis man nyde må man yde, men hvis i ikke vil støtte trådstarter og i stedet hele tiden henviser til hans gamle tråde, så mener jeg helt ærligt at i bare skal tage hans tråde med et smil og så ellers bladre videre. Havde jeg været moderator, havde jeg lukket indlægget her - for det her er sgu for langt ude... |