| @ Jon Great input du kommer med. Jeg valgte bevidst at sætte skyerne foran solen og månen fordi det er tættest på, og det mente jeg var nok det bedste. - Lover en genovervejelse! Månen blev designet i går og kommer til at indgå i preview v2! Jeg har overvejet hvad jeg bør gøre ved natten, men jeg tror jeg har fundet en god løsning som i også får at se i næste preview :) Stjerne skal idd have en makeover :) Mange tak for dit input - keep it coming ;) ------------------------------------------------------- @Finn Mange tak for din respons som en almen bruger :) Jeg håber at brugerfladen som kommer oven på kommer til at udligne den grafiske baggrund :) Jeg har ændret hastigheden på skyerne så det er blevet mere roligt, og jeg synes det ser meget bedre ud i preview v2. ------------------- @Magnus Vi er skam enige magnus, men du misforstod mig nok ;) Det jeg mente var bare at når jeg nu har lavet grundlaget så mangler jeg interaktionen for at den er færdig. MVH Asger ;) | 
Hej Skofisk
Jeg fik åbenbart ikke lige forklaret mig tydeligt nok: Skyerne skal ikke ligge bag sol og måne - de skal køre i forskellige hastigheder i forhold til hinanden.
De skyer, der er tættest på os, svæver hurtigere over himlen end de skyer der er længst væk.

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger