Jeg er enig med de andre, der har kommenteret denne tråd :)
Det ville være en god idé at have nogle af dine fedeste produktbilleder på forsiden, som virkelig får folks opmærksomhed. Man siger jo mange gange, at man har under 10 sekunder til at fange en potentiel køber, så det er super vigtigt, at forsiden spiller.
Du kan evt. overveje at have nogle af produktkategorierne afbilledet på forsiden, så modtageren får et indtryk og foretager en handling med det samme. Jeg er selv ultimativ apple-bruger, og kan kun give de andre ret i, at et mere streamlined design vil ramme en som mig meget bedre. Jeg ville simpelthen bare gå tilbage, hvis jeg landte på sådan en side her. No offence.
Jeg synes også at det er en fejl at have Twitter på forsiden, som du har valgt at gøre. Det virker forvirrende og ligegyldigt. Det er vigtig plads, som du spilder, og du kan overveje, om du i stedet ikke bare skal have nogle facebook, twitter osv. ikoner.
Håber det hjalp lidt.
p.s. hvis du har brug for hjælp til din online marketing strategi (seo, facebook, twitter mm.), så kan du altid tage kontakt til mig her http://www.facebook.com/twentydk