Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback, Ideer osv. til min nye Webshop :o)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 40
Fra  MacDesign Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder bare rigtig godt.

Jeg er ved at uploade PrestaShop, for at lege lidt med den. Din side ser ihvertfald rigtig flot ud. :-)

Rigtig mange gange tak for din feedback :o)

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:52

Tak for det:-) Hvis du har spørgsmål, så skriv dem endelig i forum.

Er sikker på, du bliver begejstret for PrestaShop!

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 01:15

Hej

I stedet for at virke discount-agtigt, vil jeg mene at der er en meget større bonus i at virke eksklusiv og så have gode priser. Jeg bed mærke i at du faktisk har nogle rigtigt fede covers som ser ud til at være i en rigtigt god kvalitet til en rigtigt fed pris. Specielt under din deluxe kategori...

Jeg har selv haft noget at gøre mht. denne varekategori, og det ser ud til at du har nogle rigtigt rigtigt fine varer til nogle konkurrencedygtige priser, men jeg vil mene at du bør få et helt nyt tema i Prestashop, når du engang får skiftet, da jeg personligt ikke føler mig tryk ved dit layout. Det virker i bund og grund amatørisk at have en gul/orange farve, og jeg vil mene at du bør bestræbe dig efter et profesionelt og minemalsk design, som skrevet tidligere i denne tråd.

Jeg må dog igen sige, at jeg syntes du har et flot varesortiment!

Mvh
Asbjørn

Ps. drop dine watermarks. Eller i hvert fald gør dem kraftigt mindre og placer dem et andet sted!!! (http://www.macdesign.dk/product_info.php?cPath=3_26_50&products_id=115) Denne er rigtigt slem!

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 01:32

Jeg er enig med de andre, der har kommenteret denne tråd :)

Det ville være en god idé at have nogle af dine fedeste produktbilleder på forsiden, som virkelig får folks opmærksomhed. Man siger jo mange gange, at man har under 10 sekunder til at fange en potentiel køber, så det er super vigtigt, at forsiden spiller. 

Du kan evt. overveje at have nogle af produktkategorierne afbilledet på forsiden, så modtageren får et indtryk og foretager en handling med det samme. Jeg er selv ultimativ apple-bruger, og kan kun give de andre ret i, at et mere streamlined design vil ramme en som mig meget bedre. Jeg ville simpelthen bare gå tilbage, hvis jeg landte på sådan en side her. No offence. 

Jeg synes også at det er en fejl at have Twitter på forsiden, som du har valgt at gøre. Det virker forvirrende og ligegyldigt. Det er vigtig plads, som du spilder, og du kan overveje, om du i stedet ikke bare skal have nogle facebook, twitter osv. ikoner. 

Håber det hjalp lidt.

p.s. hvis du har brug for hjælp til din online marketing strategi (seo, facebook, twitter mm.), så kan du altid tage kontakt til mig her http://www.facebook.com/twentydk 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 01:36

Hej Robin,

Designet skal helt klart (som du også selv er inde på senere i tråden) laves om.

Hvid du har et overskueligt sortiment, hvorfor så ikke vælge Wordpress og ligge et fedt tema på?
A'la dette: http://tobacamp.com/blog/

Med WP Ecommerce, så har du en fuldt funktionel webshop, som er integreret med Paypal.

Dem laver vi en del af p.t. Wink 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Sep 11
Fra  MacDesign Skrevet kl. 02:12

Jeg er rigtig glad for alle jeres input, for jeg vil selvfølgelig gerne have min shop til at blive poplulær så folk får lyst til at handle på den.

Nu har jeg leget lidt med PrestaShop, jeg er slet ikke nået til at lave logodesign m.v. da jeg lige skal have sat mig helt ind i kontrolmodulet osv...

.....UPDATE... Sletter lige linket, da jeg lavede en fejl så shoppen gik lidt amok :o)

Laver en update når jeg er nået lidt længere..

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:35

Til lys bagrund bruges mørke tekst farver , dette gør man kan læse tekst også når sider et sted hvor der ikke er meget lys 

længere produktbeskrivelser og husk lave interne links ud til andre undersider der forklare disse ord man ikke alle lige forstår = USB datakabel og mange andre ord kender alle ikke hvad betyder det , du laver en emme siden omkring dette emme ord altså en ordbog - wiki side , der svare alle disse ord husk denne side  starter med h1 i overskriften.

om jer side god ide der er en kontaktformular der derved lettere at kontakte jer. 

jeg kan ikke se google+ knap på siden social markedsføring er blevet vigtigere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Sep 11
Fra  MacDesign Skrevet kl. 14:09

Så er jeg begyndt at lave hjemmesiden med PrestaShop i istedet.

Hvad synes i indtil videre om det nye design? http://www.macdesign.dk/prestashop/

:o)

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:46

Hej Robin

Tillykke med dit valg af PrestaShop, jeg er sikker på, at du bliver glad for skiftet rent funktionalitetsmæssigt.

Designmæssigt synes jeg desværre, at du lægger dig alt for tæt op af standarddesignet.

Hvorfor skriver du, at orange signalerer discount (jeg bruger orange - men også grøn, og min shop er f.eks. ikke discount;-) Gult derimod, signalerer discount....Jeg tror blot folk mente, at din tidligere shop var _for_ orange. Lige nu har du f.eks. røde priser på varer, der er på tilbud (standard PrestaShop), men det signalerer så fare, hvis vi skal fortsætte i den boldgade.

Dit logo bør du få en til at lave for dig - der findes masser af dygtige Aminoer, som kan hjælpe dig billigt - bed om at se referencer først.

Hvis du gerne vil hurtigt videre med designet, så tag et kig på www.templatemonster.com hvor du kan købe et færdigt theme ret billigt, hvis du ikke selv kan lave det eller ikke vil betale for at få lavet dit eget.

mvh
Ann Karina

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:06

Der skal en bedre grafiker over banner , det ser ud til hovedet er skåret over i det banner , derved en der bedre kan tilpasse et billedet  og måske et helt andet der siger mere om hvad i handler med

alt det links struktur mv, mangler der stadigvæk 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)