Hej, Jeg er igang med en affiliate side og har fået lagt det meste indhold på. Nu mangler jeg 'kun' selve prissammenligstabellerne og her er jeg gået lidt i stå. Jeg ved der findes flere plug-in's til at lave tabeller, men hold da op jeg synes det tager lang tid. Nu indsætter jeg logo til webshoppen, indtaste pris, fragt pris, total pris og har en køb nu knap. De tabel plug-in's jeg benytter kan ikke finde ud af, at have den billigste pris øverst, så skal inden jeg stater på tabellen, udregne, hvilken shop der har den billigste total pris, næst billigst osv. Jeg skal have ca 60 tabeller med 12-15 priser i hver eller over 800 priser i alt - så det tager ret lang tid. Når så priserne skal opdateres og tjekkes mindst 2 gange om ugen, ville det være smart, hvis dette kunne gøres nemmere end at skulle gå ind og ændre i tabellen og lave ny rækkefølge af billigste pris. Hvordan opretter du dine priser/tabeller og er der en nemmere måde at gøre det på? Er klar over, at affiliate tager tid og ikke bare noget, som gør på 5 min. Mvh |
Altså Kristian jeg plejer bare at bruge den tid der skal bruges, din pris tabel er lige så vigtig som SEO (næsten) hehe..
Men der findes ingen udvej ind at lave en tabel og indsætte data..