Hej alle i fantastiske mennesker. Nu nærmer november måned sig snart, det er efterhånden ved at være en tradtion at der bliver sat fokus på prostatakræft med kampagnen Movember. Jeg gør det, lader skægget stå, det eneste jeg forlanger er at der samlet kommer 1000 kroner ind på min konto http://mobro.co/mortenrasmussen inden den 1. november, hvilket jeg selv synes er alt for billigt. Så hvad siger du? skal jeg gøre mig selv til grin? Det er helt op til dig om jeg skal gøre mig selv til grin i en hel måned ved at lade overskægget stå, alt du behøver er at give et lille bidrag. Ha en fantastisk weekend EDIT: Jeg må nok indse at der ikke kommer 1000 kroner ind, inden i morgen, men som en tak til de rare mennesker der har doneret penge, lader jeg skægget stå alligevel, i håb om at der kommer lidt flere penge ind i løbet af måneden. |
Skal jeg gøre mig selv til grin på Amino kontoret?
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Hvis ja, så ryger der 50 kr afsted herfra. |
Jo, de går til kampen mod prostatakræft... |
|
Lidt at se frem til (18. dage inde i November)... :) Kim |
Hej Morten, Et lille bidrag er sendt afsted herfra til den gode sag. Jeg håber det bliver aktuelt, at du skal overtale hele kontoret ;o) Med venlig hilsen Tommy |
For min skyld må du gerne lade skægget stå Jeg har hermed sendt 100 kr. Mvh. John |
Hold da op, allerede 250 kr, det gik hurtigt Tusind tak allesammen... |
Shit, 350 kroner på 24 timer, det kunne godt se ud som om at jeg skal til at have overskæg. Tak for støtten alle sammen Morten |