Jeg overvejer lidt og lave nogle 45-60 min episoder med forskellige indhold, en måde jeg har overvejet er at tage en person som skal have en opgave løst i photoshop hvor jeg så guider ham igennem det kan være alt fra web design logo osv.. men om det blir sådan aner jeg ikke endnu.
Husk på at et logo helst skal laves i Illustrator altså i Vektor ikke ikke bitmap som Photoshop.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
fed side og jeg elsker at der endelig er en ordentlig samling med tutorials på dansk, det gør nogle ting lidt nemmere, vil helt sikkert tilføje din side til mine bookmarks! :D
Er der nogen mulighed for et link, hvor man kan downloade allesammen ?
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Til de nysgerrige så har jeg lige smidt en ny video op..
Igen er super glad for i kan bruge det, hvis i døjer med nogle ting i godt vil have forklaret skal i være velkommen til at kontakte mig, så vil jeg se om jeg kan lave nogle videoer omkring det..