Så er jeg igang med at ligge en sidste hånd, på min nye side. |
Photoshop videoer på dansk til alle jer :-)
www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred
Jeg kan kun sige feeeeedt :-) Lige nu er jeg på mobilen, men glæder mig til at se videoerne .. Super ide, den kan jeg godt bruge. God lørdag :) Mvh Martin |
Kære Anders Sidder og kigger på hjemmesiden, super god ide, men det skurer i min øjne at billederne ikke er i super høj tydelig kvalitet. Et det mig der er noget "gal" med For mig betyder tydelighed og klarhed meget og at jeg kan se æstetikken i produktet, det skal skabe glæde i skønhed God weekend Susanne Mikaella
|
prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex
Jeg sender siden videre til konen da hun gerne vil lære mere til photoshop. |
Super idé! - Der findes så mange inklusiv mig selv, som gerne vil igang med Photoshop, men aldrig kommer rigtigt igang! Jeg sender også linket videre. Ebbe Hansen |
Fem stjerner herfra! Fedt initiativ Senere når dit site er populært kan du lave nogle videoer på 30/45/60 minutter alt efter hvad du vil gennemgå som folk kan købe adgang til. Så har du mulighed for at tjene nogle penge og dine brugere kan få nogle videoer hvor du virkelig tager den med ro og gennemgår effekter osv meget grundigt. |
Super lækker ide Ved at kæresten gerne vil lære Photoshop, og har da givet hende mine gamle bøger at bladre i, men hun er vist mere til videoer TAK |
Wich-IT -Din IT-konsulent i Østjylland
Fed idé! - Jeg ville med glæde (efter jeg har set dine nuværende videoer) betale for at se videoer hvor du VIRKELIG gennemgik tingene. :-) |
Hej.. |
www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred
Super god ide.. Der findes mange tutorials derude men de fleste er på engelsk.. En dansk side med danske tutorials tror jeg vil hjælpe rigtig mange. Godt gået |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant