Mig og min kammerat har vores egen lille virksomhed. Det er ikke et helt seriøst levebrød, og som i kan se på siden prøver vi heller ikke på nogen måde at sælge os selv. Siden er mest af alt et portefølje, med yderligere informationer.
Hvis i sælger til det danske marked, hvorfor skriver I så på engelsk? Det kan skræmme mange kunder væk! Prøv at fortælle mere om jeres ydelser. Jeres forside skal ikke være med billeder og tekst om jer, men om jeres ydelser. Og få så ændret jeres permalinks!!! :=)
Som beskrevet har vi ikke lagt vægt på at sælge os selv endnu med call-to-action etc., men alligevel utroligt gode informationer lige at få hvis jeg kunne finde på at gøre den mere sigende med hvilke ydelser vi kan lave for vores kunder, og hvad vores egentlige målsætning er - så kan jeg bruge dette kritik til at gøre det en tand bedre.
Som beskrevet har vi ikke lagt vægt på at sælge os selv endnu med call-to-action etc., men alligevel utroligt gode informationer lige at få hvis jeg kunne finde på at gøre den mere sigende med hvilke ydelser vi kan lave for vores kunder, og hvad vores egentlige målsætning er - så kan jeg bruge dette kritik til at gøre det en tand bedre.
Lige nu er det jo mest af at et portefølje :-D
/Anders
Ved ikke, om du forstod Andreas' råd? I hvert fald er jeg helt enig med ham. Forsiden med alle de "ligegyldige" informationer er ikke relevante for en potentiel kunde.
Forsiden skal fortælle præcist, hvad du tilbyder. Hvis du gerne vil have de personlige informationer med, så bør de ligge på en underside. Som det ser ud nu, minder siden mere om en personlig blog/et hyggeprojekt, som det ikke er meningen, at du skal tjene penge på.
Hvorfor ikke skabe mere fokus på din portefølje allerede på forsiden - ligesom ham her: http://ideministeriet.eu/
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Skrev at siden lige nu mest af alt er et portefølje/hyggeprojekt, men at jeg sagtens kan bruge den gode kritik til at få lagt mere vægt på nye kunder senere hen! :-)
Og god ide TT med at lægge vægt på portefølge allerede på forsiden, det vil jeg da helt klart overveje.