Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense visninger på et domæne, som ikke er mit

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 23:17

Du kan selv administrere hvilke sider der har tilladelse til at vise dine annoncer (smart!). Dette styres under "Tillad og bloker annoncer" på din adsense-konto (i den nye brugerflade).

I nogle tilfælde kan den type visninger du nævner misbruges mhp. at lukke din konto...så gør det i en fart.

/JG

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 10:45

JesperG:

Du kan selv administrere hvilke sider der har tilladelse til at vise dine annoncer (smart!). Dette styres under "Tillad og bloker annoncer" på din adsense-konto (i den nye brugerflade).

I nogle tilfælde kan den type visninger du nævner misbruges mhp. at lukke din konto...så gør det i en fart.

/JG

Hej JG,

Er det ikke bare der du kan blokerer hvilke sider du ikke ønsker skal reklamere på dine sider?

Kan umiddelbart ikke se hvor jeg kan blokere dem fra at vise min adsense kode på deres side.

Dbh. Therese E. Olsen

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Therese E. Olsen:

Hej JG,

Er det ikke bare der du kan blokerer hvilke sider du ikke ønsker skal reklamere på dine sider?

Kan umiddelbart ikke se hvor jeg kan blokere dem fra at vise min adsense kode på deres side.

Dbh. Therese E. Olsen

Jo, sorry gør sådan her i stedet 

/JG

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:19

JesperG:

Therese E. Olsen:

Hej JG,

Dbh. Therese E. Olsen

Jo, sorry gør sådan her i stedet 

/JG

Mange tak JG, det var lige det jeg skulle bruge Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)