Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense side med indtjening og potentiale til (hurtig) salg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg rydder lidt op i mine affiliate og Adsense sites og har derfor en side til overs som jeg gerne vil hurtig af med (i dag). Jeg har ikke tid til at give siden den opmærksomhed den fortjener, men med flere artikler og lidt linkbygning er der gode muligheder.

Det drejer sig om en side i Wellness nichen, som er en niche med kæmpe potentiale og udmærkede klik-priser.

Der er skrevet 10 artjkler rettet imod de søgeord med mest traffik. Siden har en række placeringer lige uden for side 1, så med lidt ekstra arbejde kan indtjeningen derfor øges markant.

Siden har tjent 107 kr de sidste 30 dage og lidt over 600 kr i alt siden Juni. CTR (klik procent) på omkring 6,5-7% siden start, men der kan sikkert også optimeres der også.

Jeg har desværre ikke haft installeret noget tracking på sitet, hverken Google Analytics eller server baseret, så der er ingen besøgsstatistik, men du kan selvfølgelig få et Adsense screenshot og placeringer tracket over den sidste måned med Ranktracker. Jeg har tidligere solgt websites til andre Aminoer som ville kunne sige god for mine sites.

Køb dette site, hvis du vil have et Adsense site med indtjening og et stort potentiale i en lukrativ niche. Lægger du lidt arbejde i sitet med at få skrevet flere artikler og lidt linkbygning kan sigtet hurtig tjene sig hjem.

Send mig en PB for at få url'en på sitet og flere oplysninger.

Jeg vil som sagt gerne hurtig af med sitet - det skal være i dag, så sætter 'køb nu' prisen til 2000 kr eller højeste bud i aften (minimum 750 kr).

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 12:21 | Låst

Der er budt 750 kr.

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 14:52 | Låst

Jeg logger lige af en time til halvanden, men hvis I skriver PB får I svar så snart jeg er på igen.

Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:09 | Låst

Hej,

Kan du smide et link på?

/E.i.a

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 21:50 | Låst

Der er budt 850 kr og vi kører til midnat/når jeg står op i morgen.

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 22:13 | Låst

Der er budt 1000 kr.

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 09:13 | Låst
Der kom et højere bud lige før lukketid, så siden er solgt.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)