Jeg er åben overfor tilbud fra alle brancher og markeder. Jeg er selvfølgelig klar på at købe en fuld webshop eller de øverste punkter. Jeg har ikke den store interesse i at købe et udviklet webshop system, overtage en danaweb shop eller betale kassen for i har fået udviklet et flot design.
budgettet er 15.000 og kan evt. forhandles ved det rigtige tilbud.
Jeg vil lige komme med et lille indput, hvis du kommer hen til en butik der sælger TV, men butikken er grim, grå, kedelig, og i stykker, men lige ved siden af ligger der den flotteste TV shop med samme priser og samme vare og nogle flotte anmeldelser..
Hvilken butik vælger du så?
Tænker lige på dine "ikke store værdi"
Casper Fischer:
Design
Logo
Du bliver nødtil at tænke på designet og logoet også.
Håber du kan bruge det til lidt, inden du køber en butik hvor der ikke er så stor vægt på udseende.
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg vil lige komme med et lille indput, hvis du kommer hen til en butik der sælger TV, men butikken er grim, grå, kedelig, og i stykker, men lige ved siden af ligger der den flotteste TV shop med samme priser og samme vare og nogle flotte anmeldelser..
Casper Fischer:
Design
Logo
Håber du kan bruge det til lidt, inden du køber en butik hvor der ikke er så stor vægt på udseende.
- Emil
Kan man da lave om, hvis der bare er gang i den? :)
Casper Fischer:
Design
Logo
- Emil
Kan man da lave om, hvis der bare er gang i den? :)
Helt bestemt.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej orango.nu, jeg undrede mig bare over at alle de referencer du henviser til er på .dk-endelse, hvorfor er det lige jeres eget domæne er på .nu og ikke .dk? Jeg blev bare lidt nysgerrig. :)