Mht. programmet, så er siden bygget op efter playlister der er lavet i programmet. Hele konceptet går på at deres kreeres playlister til programmet Spotify, set med danske øjne.
Der vil komme mere og mere tekst i løbet af de næste par uger. Tekst mæssigt er den slet ikke færdig endnu, og det samme gælder SEO. Du har helt klart fat i nogle pointer. Selve blogpostne skal også have mere tekst i sig.
Giv endelige feedback når skal kigge igen når der er kommet mere tekst kan se nu et par uger efter der er ikke kommet meget mere tekst endnu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
En lille ting, der kommer et + frem nede i hjørnet når man kører over et billede, er det nødvendigt? Jeg troede +'et addede listen til en liste eller et eller andet, og blev en smule overrasket da det bare gjorde billedet større, jeg kommer jo på siden for at høre musik, ikke se billeder
En lille ting, der kommer et + frem nede i hjørnet når man kører over et billede, er det nødvendigt? Jeg troede +'et addede listen til en liste eller et eller andet, og blev en smule overrasket da det bare gjorde billedet større, jeg kommer jo på siden for at høre musik, ikke se billeder
Du har fuldstændig ret. +'et er nu fjernet, tak for feedback :)