Jeg har netop launchet en side der skal lave Spotify playlister, set med danske øjne. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på den. Siden er lavet i Wordpress og med et købt theme. Hvad siger i til idéen? Ville i selv bruge den, hvis i bruger Spotify?
www.heard.dk
(Logoet skal rettes til i størrelsen og farven skal være mere rød - det er på vej)
Har ikke de store kommentarer til selve hjemmesiden udover den er meget brugervenlig og simpel. Selve konceptet synes jeg virker super fedt helt sikkert noget der godt kan overvejes at kigge lidt nærmere på.
irritere mig lidt for at bruge siden skal jeg downloade et program det begrænser meget hvor siden vil videre formidles ud til alle
Tekst
mere tekst derved en langt bedre chance i søgemaskiner og man forstår ting før man skal downloade disse programmer derved hvad kommer af lyd kan det forklares bedre.
Når der kommer mere tekst på siden kan du lave flere emme sider , derved lave en interne struktur , hvert gang et kerne ord nævnes linker du til en side der omhandler dette emme , den side starter med h1 omkring dette emme
Titlerne
Husk h1 start hver siden om hoved emmet og husk brug h2 h3 h4 i underoverskrifter
Forsæt med at ligge nyt indhold på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mht. programmet, så er siden bygget op efter playlister der er lavet i programmet. Hele konceptet går på at deres kreeres playlister til programmet Spotify, set med danske øjne.
Der vil komme mere og mere tekst i løbet af de næste par uger. Tekst mæssigt er den slet ikke færdig endnu, og det samme gælder SEO. Du har helt klart fat i nogle pointer. Selve blogpostne skal også have mere tekst i sig.
Jeg siger mange tak for feedback! (Går ud fra at det er iorden at jeg skriver på dansk? :) )
Mht roll over, kan jeg se at det mangler hos dig. Det fungerer dog fint hos mig, men ved ikke hvorfor du ikke ser det. Du får heller ikke teskt frem når du laver mouse-over på billederne, som fungerer som det skal hos mig.
Men endnu engang tak for feedback, synes det er en fed måde at lave det på. Der er helt sikkert nogle ting jeg vil tage til mig.