Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website med Spotify playlister

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har netop launchet en side der skal lave Spotify playlister, set med danske øjne. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på den. Siden er lavet i Wordpress og med et købt theme. Hvad siger i til idéen? Ville i selv bruge den, hvis i bruger Spotify?

www.heard.dk

(Logoet skal rettes til i størrelsen og farven skal være mere rød - det er på vej)

Jeg takker på forhånd!

Dbh Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 19:15

Jo da!

Men har du et link?

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 19:51

Haha, du siger noget :)

www.heard.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har ikke de store kommentarer til selve hjemmesiden udover den er meget brugervenlig og simpel. Selve konceptet synes jeg virker super fedt helt sikkert noget der godt kan overvejes at kigge lidt nærmere på.

God vind med det ! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:14

Programmet

irritere mig lidt for at bruge siden skal jeg downloade et program det begrænser meget hvor siden vil videre formidles ud til alle 

Tekst

mere tekst derved en langt bedre chance i søgemaskiner og man forstår ting før man skal downloade disse programmer derved hvad kommer af lyd kan det forklares bedre.

interne links struktur 

Når der kommer mere tekst på siden kan du lave flere emme sider , derved lave en interne struktur , hvert gang et kerne ord nævnes linker du til en side der omhandler dette emme , den side starter med h1 omkring dette emme

Titlerne

Husk h1 start hver siden om hoved emmet  og husk brug h2 h3 h4 i underoverskrifter 

Forsæt med at ligge nyt indhold på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 12:10

Tak for din gennemgang.

Mht. programmet, så er siden bygget op efter playlister der er lavet i programmet. Hele konceptet går på at deres kreeres playlister til programmet Spotify, set med danske øjne.

Der vil komme mere og mere tekst i løbet af de næste par uger. Tekst mæssigt er den slet ikke færdig endnu, og det samme gælder SEO. Du har helt klart fat i nogle pointer. Selve blogpostne skal også have mere tekst i sig.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:57

Rigtig fed idé Yes

Det er en meget overskuelig side og jeg er sikker på at der er mange som gerne vil bruge den.

Held og lykke med projektet Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:58

Therese E. Olsen:

Rigtig fed idé Yes

Det er en meget overskuelig side og jeg er sikker på at der er mange som gerne vil bruge den.

Held og lykke med projektet Smile

Jeg tak! Og tak for feedback :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:22
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 16:03

Phillip Dyhr Hobbs:

Hello,
Here is the video feedback I made you:

Jeg siger mange tak for feedback! (Går ud fra at det er iorden at jeg skriver på dansk? :) )

Mht roll over, kan jeg se at det mangler hos dig. Det fungerer dog fint hos mig, men ved ikke hvorfor du ikke ser det. Du får heller ikke teskt frem når du laver mouse-over på billederne, som fungerer som det skal hos mig.

Men endnu engang tak for feedback, synes det er en fed måde at lave det på. Der er helt sikkert nogle ting jeg vil tage til mig.

Dbh Lars

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)