Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside - lille fotografi virksomhed

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Den Smukke Verden Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg vil rigtig gerne have feedback på min hjemmeside http://densmukkeverden.dk  som jeg selv har lavet i wordpress.

Jeg har en lille fotografi virksomhed og spesialiserer i nyfødt, baby og børnefotografering samt bryllupper (som jeg ikke har haft så stor fokus på indtil videre).

Det vil være super at høre feedback på følgende ting:

- hvor langsom er hjemmesiden (i perioder oplever jeg den meget langsom, andre gang ok)

- indtryk/design

- information/hvordan man finder rundt

- ellers hvad falder ind :-)

Som sagt har jeg selv lavet det hele og ved at det ikke er perfekt. Men er den god nok og hvordan kan jeg forbedre den?

Jeg vil farbejde på hjemmesiden igen snart og tænkte at det ville være en god ide at høre andres meninger inden jeg går i gang med ændringer.

Tak på forhånd :-)

Mvh Tiina

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Tillykke med hjemmesiden

Smukke billeder, ville ønske at det var samme format der kørte hele tiden..kan godt lide dem der fylder hele siden..og hvis der så kunne stå lidt tekst ude i siden , som fortalte... hvad der skete .. bare små states ment

God dag til dig

 

 

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er fint, at du selv har prøvet at lave en hjemmeside, men resultatet afspejler desværre også, at det ikke er en professionel, der har været i gang.

- Trist farve på hjemmesiden - den er meget grå. Generelt fint med sort/hvid/grå på fotografers hjemmeside, men den bliver noget tung med grå over det hele. Sæt dig evt. fast på at benytte måske en enkelt farve nogle steder på hjemmesiden.

- Hastigheden på load var fin hos mig. Ingen problemer der.

- Ser underlig ud i Firefox. Blandt andet vertikal scroll i bunden af forsiden. Samtidig meget spildplads under billederne.

- Galleriet er ok

Hvis det er noget, du lever af, så vil jeg anbefale, at du overlader det til en professionel grafiker, hvis der er råd til det. Hvis du vil indikere, at du tager nogle flotte billeder, så skal hjemmesiden også udtrykke, at du går op i at tingene laves professionelt.

Jeg håber ikke at min ærlighed tager modet fra dig. Men der skal lægges mange flere timer i det, for at opnå et prof. resultat.

Tror det vigtigste for dig lige nu er, at finde frem til den rigtige signalværdi. Det er i mine øjne afgørende. Det kan koste kunder ikke at signalere det rigtige.

Mvh. Michael

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tiina

Hvis du ikke har lavet hjemmesider før - så vil jeg egentlig starte med at rose dig for evne til at turde kaste dig ud i det :o)

  • Der er et par forskellige sider, som der mangler tekst på f.eks. hvis du blot klikker på info og ikke benytter dig af dropdown menuen.
  • Tekst generelt er udemærket skrevet, men synes personligt jeg mangler tekst specielt på forsiden og i bloggen.
  • Størrelsen på billederne kan godt virke meget voldsomme og samtidig lidt forvirrende at de skifter i størrelse f.eks. på forsiden. En ide kunne måske være at sætte "billede showet" ind i en billederamme (mener her en som ligner en rigtig billederamme) og give alle billeder samme størrelse - det tror jeg ville skabe mere ro.
  • Tror du skal have kvaliteten af billederne ned således at side loader hurtigere.
  • Scrollbaren i bunden synes jeg også du skal skille dig af med og så erstatte den med en footer med personlig information, som adresse, telefonnummer osv.

Dette var bare lige et par hurtige punkter  - Håber du kan bruge noget af det

 - Kasper

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig gode billedere Smile

Teksten mere

siden den virker meget tom kun et billedet forsiden intet til siderne 

en tekst under alt og gerne i siden lidt indhold derved ser siden bedre ud.

kontaktsiden

kontakt siden gerne dit cvr nummer der det skaber troværdighed

Interne links struktur 

husk tekst nødvendig vis tænker på google du skal derved videre formidle en masse viden på siden hver eneste kerne ord der nævnes på siden linker du til en side der omhandler dette emme , denne side starter med h1 omkring dette emme 

Billeder

Husk giv alle billederne titler og tags derved en chance det findes i google billedet søgning 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Superflot hjemmeside, ingen problemer med hastigheden :) Men ø'er er blevet til o'er under dropboksen 'Galleri (dvs. Born, nyfodt).

Med venlig hilsen,

Rikke Thorslund Madsen
www.tekstpro.dk | Tekst med tanke 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tiina,

Masser af flotte billeder - men synes der mangler et af dig selv! Ville være naturligt under Info - Om mig.

Ingen problemer med load tid her.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med siden...

Designmæssigt virker den meget neutral. Fornemmer ikke det der punch som skal gøre din side interessant at kigge på. Billeder er der mange af og de er super flotte. Jeg synes dog at du glemmer at bruge dem nogle steder. Bl.a. et billede af dig selv på "om mig" siden og evt. under kontakt.

Jeg er ikke stor fan af slideshows generelt, og hvordan får man vist et billede igen, som forsvandt mens man kiggede på detaljerne? Layoutet passer ikke en 13" bærbar. Der forsvinder din billede navigation ned under folden.

Jeg kunne godt forestille mig at du ville vinde en masse energi, hvis du lægger mere vægt på "Den Smukke Verden". Det er jo et statement der vil noget! :)

Det er heller ikke altid klogt at bruge store bogstaver i navigationen - grunden er at vi læser formen på et bogstav og ikke selv bogstavet. Skal man tænke over hvad der står - så bruger man dobbelt så lang tid på at navigere kontra at se hvad du kan tilbyde.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tiina

Jeg synes det er et fint website, du har lavet - især hvis det er første gang du har prøvet kræfter med sådan noget. Og dine billeder er også virkelig flotte Smile Siden loader lidt langsomt hos mig, men det er meget lidt.

Navigationen på sitet er glimrende, det er overskueligt og nemt at finde rundt. Der mangler dog lidt information, hvis man klikker på menupunktet info og galleri - som det vist også er påpeget. Det kunne være fint, hvis du lavede en slags oversigtsside, som viste de forskellige kategorier, når man trykker på "Galleri". For som det er nu, så er det ikke tydeligt, at de 4 billeder tilhører hver deres kategori.

Det kunne være fint, hvis du kunne gøre bladre-knapperne under de forskellige kategorier lidt mere tydelige. Man ser dem ikke så nemt. Ellers synes jeg gallerierne fungerer fint, og jeg har ikke noget imod, at billederne har forskellige størrelser.

Jeg er enig i, at siden er meget gråt-i-gråt, så der ved jeg ikke om det kunne være en ide at bruge lidt farve nogle forskellige steder, bare så der kommer lidt mere liv. Sitet er også en smule bredt, så de steder der er tekst, bliver det lidt svært at læse, fordi linjerne er ret lange.

Egentlig synes jeg bare, det er småjusteringer hist og her der skal til for at gøre dit website endnu bedre, end det er nu. Der er måske ikke noget spektakulært over det, men du skal jo også sælge dine fotografier og ikke dine evner som hjemmeside-designer Wink

Held og lykke!

Mange hilsener,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Den Smukke Verden Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til jer alle for input! Det er bare super at have sådan her et forum :-)

Mange af jeres kommentar bekræftede det jeg selv også synes skulle laves om. Jeg har lavet en del ændringer her i weekenden så hvis du orker kan du lige kigge forbi og sige mig om siden er blivet bedre :-)

Jeg vil også gerne selv have billederne i samme format i fremtiden i slideshows men det er noget der kræver lidt mere arbejde så det må vente lidt.

 

Tak igen for alle.

Vh Tiina

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)