JEg lever bla. andet af at sælge min tid som konsulent, og det er ofte en hård omgang at skulle lave salgsarbejdet, og nu ved jeg hvorfor, en af dem jeg følger på twitter skrev:
"At aflevere et stort tilbud er som at løbe mod mål, lukke øjnene og fyre til bolden, gå hjem og efter en uge høre om man scorede" @mikkelnoewesth
Lige præcis!!! Sidder lige nu med 3 tilbud ude og venter...
Tak, gør jeg også, og ja malerisk beskrivelse, kan generelt anbefale at følge ham på twitter, han er ikke twitterspammer, men leverer nogle guldkorn en gang imellem :-)
Det er et stort plus at du har tilbud ude hos kunderne. Husk at et tilbud er en accept af dit produkt eller ydelse.
Hvis det du har at tilbyde (i dit tilfælde konsulentarbejde), ikke er interessant for kunden, ja så er et tilbud irrelevant ligemeget hvor godt det ellers måtte være.
Krydser fingre for at du får "hattrick" så at sige..
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Hold da helt op, du må da være meget priviligeret siden du kan tillade dig bare og sidde og vente - når jeg har sendt tre tilbud ud, ja så laver jeg mit fjerde :)
Hold da helt op, du må da være meget priviligeret siden du kan tillade dig bare og sidde og vente - når jeg har sendt tre tilbud ud, ja så laver jeg mit fjerde :)
LOL Good one, og bare rolig, jeg er ved at samle en bunke leads jeg kan lave kold canvas på i eftermiddag :-) Nåh ja og så skriver jeg lidt på mine blogs og mine affiliatesites.
Husk! En iværksætter hviler aldrig, han ligger på lur!!!