Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tænkt på at starte en e-handel i MEGET lang tid, men har aldrig ført det ud i livet. Jeg regner ikke med at det skal blive til DK''s største forrening, men slf. med noget indtjening.

Det jeg gerne vil høre, er om man kan gøre det på sådan en måde, at man i starten finder en leverendør til sin e-handel. Når man så får en ordre, bliver den videregivet til leverendør, som sørger for at sende produktet til kunden, så man evt. selv er fri for at skulle på posthuset hver dag, når man kommer hjem fra arbejde kl. 16.00 og posthuset alligevel lukker deromkring. Men er det noget man kan evt?

På forhånd tak!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:00
Det du tænker på, hedder Dropshipping!

Prøv at søge på Amino og du vil finde en masse oplysninger om emnet...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02
Dato: 18-04-2007 14:50:09
Forfatter:casio151
Det jeg gerne vil høre, er om man kan gøre det på sådan en måde, at man i starten finder en leverendør til sin e-handel. Når man så får en ordre, bliver den videregivet til leverendør, som sørger for at sende produktet til kunden, så man evt. selv er fri for at skulle på posthuset hver dag, når man kommer hjem fra arbejde kl. 16.00 og posthuset alligevel lukker deromkring. Men er det noget man kan evt?

Det kaldes dropshipping. Prøv at søge på det her på Amino. Enten skal du finde nogle firmaer, der tilbyder det officielt, ellers skal du være dygtig til at overtale din kommende leverandør til at gøre det.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:13
Det kan sagtens lade sig gøre, forudsat man finder de rigtige leverandører.
Det hedder drop shipping, du kan søge på amino eller måske google det lidt for at finde lidt flere informationer.

Mvh Peder

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:29
Jamen så har jeg kun tilbage at sige "Mange tak for hjælpen". Det vil jeg da kigge lidt nærmere på. Takker

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)