Hejsa. Jeg har siden januar kørt min blog www.extwoblog.com som et forsøg på at komme igang med at blogge, jeg har de sidste måneder haft mellem 2500 og 5000 besøgende om måneden. Jeg skriver om lidt af hvert og derfor har jeg måske lidt svært ved at indsnævre mit segment. Jeg har dog besluttet mig at droppe at skrive om mine malerier derinde og lave en dedikeret side til det istedet. Udover det er det primært underholdning som spil, film og gadgets jeg skriver om - og måske rimelig fokuseret på "nørderi" Men jeg ved at der er meget konkurrence på de emner jeg skriver om. Er der nogen der kan komme med nogle gode tips til mig, både til layout og indhold - men også om jeg måske er bedre tjent med at skrive på dansk? Mvh Mikkel |
Start med at aktivere dit links www.extwoblog.com
Teksten
Du skriver godt engelske hvad jeg kan se , men vis har tiden kan det være en fordel oversætte danske og andre sprog man spreder antal der forstå ens budskab .
Banner
Mere liv i banner der viser nogle gagdet ting i dette banner der gerne bevæger sig
Interne links
Huske arbejde der ud ad med den interne links struktur på siden jeg forstod ikke alle ord , men har heller ikke nogle af disse ting , men da alle kender disse ord kunne du sagtens lave en ordbog på siden der forklare alle disse ord derved forbedre du den interne orden på siden, husk den side starter med h1 omkring dette kerne emme
Billeder
Giv alle billeder titler og tags og gerne længere på dem jeg så der var nogle derved større chance findes i google billedet søgning.
Husk optimere siden
Dagligt blogger løs om nyheder
Vær social aktive lav en facebook side twitter side , google+
arbejde med alt SEO
lav alt unikt
lidt tips ekstra
Husk hav verdens meste iværksættere passion i at videre formidle din viden
http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1