Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg begynde at blogge på dansk istedet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg har siden januar kørt min blog www.extwoblog.com som et forsøg på at komme igang med at blogge, jeg har de sidste måneder haft mellem 2500 og 5000 besøgende om måneden.

Jeg skriver om lidt af hvert og derfor har jeg måske lidt svært ved at indsnævre mit segment.

Jeg har dog besluttet mig at droppe at skrive om mine malerier derinde og lave en dedikeret side til det istedet.

Udover det er det primært underholdning som spil, film og gadgets jeg skriver om - og måske rimelig fokuseret på "nørderi"

Men jeg ved at der er meget konkurrence på de emner jeg skriver om.

Er der nogen der kan komme med nogle gode tips til mig, både til layout og indhold - men også om jeg måske er bedre tjent med at skrive på dansk?

Mvh Mikkel

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:54

Start med at aktivere dit links  www.extwoblog.com 

Teksten

Du skriver godt engelske hvad jeg kan se , men vis har tiden kan det være en fordel oversætte danske og andre sprog man spreder antal der forstå ens budskab .

Banner 

Mere liv i banner der viser nogle gagdet ting i dette banner der  gerne bevæger sig

Interne links 

Huske arbejde der ud ad med den interne links struktur på siden jeg forstod ikke alle ord , men har heller ikke nogle af disse ting , men da alle kender disse ord kunne du sagtens lave en ordbog på siden der forklare alle disse ord derved forbedre du den interne orden på siden, husk den side starter med h1 omkring dette kerne emme 

Billeder

Giv alle billeder titler og tags og gerne længere på dem jeg så der var nogle derved større chance findes i google billedet søgning.

Husk optimere siden

Dagligt blogger løs om nyheder

Vær social aktive lav en facebook side twitter side , google+ 

arbejde med alt SEO

lav alt unikt 

lidt tips ekstra 

Husk hav verdens meste iværksættere passion i at videre formidle din viden

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1

http://www.amino.dk/forums/t/139885.aspx?#941809

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 01:20

MAnge tak for dit feedback :)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:25

Hej Mikkel

Om du skal skrive på dansk, afhænger vel meget af din målgruppe. Ønsker du et internationalt segment, skal du skrive på engelsk, tysk, fransk, spansk osv. for at fange den præcise målgruppe. Er du mere interesseret i at fange danskernes interesse ville jeg personligt skrive på dansk - men det er vel en smagssag. 

Læste hurtigt siden igennem, og jeg synes den var ganske fin, men du kunne godt trænge til at læse korrektur på dine tekster, inden du uploader dem. Der er nogle enkelte steder, hvor du har udeladt nogle ord, samtidig med at teksterne indeholder grammatiske fejl - men de er hurtigt væk med en gennemlæsning.

Held og lykke med projektet. 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:31
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:08
Hello,