Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en programmør (partner)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer!

Jeg søger en programmør. Det vil ikke være betalt arbejde, men opgaverne jeg står og skal have lavet, er lette for den rette person. Det er basic PHP der skal bruges til alle opgaverne. Eventuelt kan du få en procentdel af indtægten.

Skriv en PB med dine kontakt-info hvis du har interesse i det.

.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ej - den er måske lidt useriøs - men alligevel det første man tænker.

Du skriver, at du søger en programmør, til ubetalt arbejde på et uspecificeret projekt. Derudover skriver du "Eventuelt kan du få en procentdel af indtægten". Det lyder som om, du ønsker en person, der skal arbejde gratis? Og hvilken indtægt? Eftersom du skal have lavet noget, går jeg ud fra at indtægten er 0 lige pt., og derfor forholdsvis "værdiløs".

Hvis vi virkelig tror på din ide, så få fat på nogle penge / spar nogle sammen, og betal en programmør til at lave arbejdet.

Det kan godt være det lyder som lidt hårde ord, men du skal tænke på, at programmøren jo skal have noget at leve af - man kan ikke købe mad eller betale husleje ved at lave gratis arbejde.

Just my 2 cents.

/Lars

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Det jeg søger, er en som muligvis er ung, og ikke skal leve af at programmere endnu. Derfor tilbyder jeg, at man kan lave disse opgaver for mig, og få en procentdel når siden begynder at tjene, eller sælges. Opgaverne tager omkring 20 minutter hvis man er hurtig og kan sit kram.

.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:

Hej Lars.

Det jeg søger, er en som muligvis er ung, og ikke skal leve af at programmere endnu. Derfor tilbyder jeg, at man kan lave disse opgaver for mig, og få en procentdel når siden begynder at tjene, eller sælges. Opgaverne tager omkring 20 minutter hvis man er hurtig og kan sit kram.

Hvis det kun tager de 20 min, så ville det nok være en god ide at slippe de 50-100 kroner for at få det lavet. Hvorfor dele indtjeningen med en når der kun skal en så lille investering til?

Jeg kan få det lavet for dig hvis jeg finder det interessant, skriv en PM, du kan få 5% af indtægterne. 

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig evt. en pm med hvad der skal laves og hvad for en fordeling du havde i tankerne, så kan det være vi finder ud af noget :)  

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er simpelthen nødt til at kommentere på denne ..... jeg er ikke programmør eller noget, der ligner, men jeg synes det er fint, at man ærligt og redeligt leder efter noget hjælp....også gratis....dette er et forum, hvor man kan få hjælp til "iværksætteri" og ikke alle har lommen fuld af penge hertil, selvom de inderligt ønsker at komme videre med et givent projekt. Han har da også den rette intention om at dele et evt. overskud.......!! Jeg synes squ det er fint....man får ingenting af ikke at spørge...way to go !

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)