Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af Halloween udstyr.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige igen

Vi har butikken fyldt med Halloween udstyr for første gang, men der er bare så godt som ingen mennesker der har været forbi for at købe noget.

Så kan jeg ikke lige få et par tilbagemeldinger. De er jer der skal bruge Halloween ting. Hvor køber i det henne. På nettet eller hvordan. Og har i købt eller venter i til sidste øjeblik.

Tilbagemeldinger imødeses med stor længsel

Husk i øvrigt at alle Aminoer kan få 10% rabat i butikken, så se nu at komme ind forbiSmile

Link til Halloween side

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:39

Kørte forbi butikken idag, og jeg synes at jeres vindue er flot.

Men helt ærligt så tænkte jeg, halloweenudstyr i en blækforretning? 

Derudover har du undersøgt markedet? Er det overhovedet noget folk køber?

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 16:41

Online der vil salget nok være nemmere.

Jeg bor i UK. og der køber de som gale iøjeblikket.

Held og lykke

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 17:00

Mark MK:

Kørte forbi butikken idag, og jeg synes at jeres vindue er flot.

Men helt ærligt så tænkte jeg, halloweenudstyr i en blækforretning? 

Derudover har du undersøgt markedet? Er det overhovedet noget folk køber?

Du kan jo have ret i at Halloween udstyr ikke rigtig passer i en blækforretning, men sådan er det jo nogengange med de årstidsbestemte ting. Cykelbutikker har det jo også med at sælge nytårsfyrværkeri.

Angående markedet så vil jeg gerne indrømme at jeg ikke har lavet den store analyse.

Det kommer egentlig af at jeg selv sidste år handlede i en udklædningsbutik et par dage inden Halloween og folk stod nærmest i kø ud på gaden. Og generelt er det min opfattelse at Halloween er blevet mere og mere populært som årene er gået.

Jeg har hørt fra andre butikker at de nærmest har fordoblet deres omsætning indenfor Halloween for hver år der er gået.

Men selvfølgelig hører det også med til historien at den førstnævnte butik har eksisteret i 30år og handler med udklædning hele året. Så der kan jeg jo ikke lige være med.

Men jeg tænkte at hvis jeg kunne hive noget der lignede en brøkdel af deres salg hjem ville det være fint.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)